Body eller undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
58 svar
0 synes godt om
12. september 2012

FamilenStorm

Havde det nu været sommer havde jeg ikke været i tvivl... Men nu nærmer vi os jo den kolde vinter og så er jeg blevet lidt i tvivl..

Sagen er den at vores lille Alberte bliver 2 år om en mdr (hvor blev de 2 år lige af, jeg er da ikke blevet ældre? ) Og hun er så småt ved at vokse sig ud af sinde body'er i str 86..

Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg skal købe nye body's til hende i str 92 eller om jeg skal købe undertøj.. Havde det været sommer havde jeg valgt undertøj, men nu hvor det er er ved at være vinter hælder jeg lidt til de langærmet body, da det jo lige giver lidt ekstra varme under blusen..

Men hvornår går de egentlig over til undertøj? hvad ville i gøre? eller har gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2012

Laulund87

Vi gik over til todelt undertøj da hun var 1,5 år for der begyndte vi at øve toiletbesøg. Her er det ikke noget problem om det deler på midten for undertrøjen bliver bare puttet ned i trusserne

Anmeld

12. september 2012

FamilenStorm

Laulund87 skriver:

Vi gik over til todelt undertøj da hun var 1,5 år for der begyndte vi at øve toiletbesøg. Her er det ikke noget problem om det deler på midten for undertrøjen bliver bare puttet ned i trusserne

Mange tak for svar

Vi har også brugt undertøj her hen over sommeren når det har været rigtig vart (de der 5 dage i alt )

Men blev bare sådan om det vil blive for koldt at der ikke er ærmer i undertrøjen?

Herhjemme har hun ikke den store interesse for potten, men ved at hun har det i Dp nå de større børn kommer på den.. Så vil jo være smart nok.. Er bare bange for om hun kommer til at fryse på armene?

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

FamilenStorm skriver:

Mange tak for svar

Vi har også brugt undertøj her hen over sommeren når det har været rigtig vart (de der 5 dage i alt )

Men blev bare sådan om det vil blive for koldt at der ikke er ærmer i undertrøjen?

Herhjemme har hun ikke den store interesse for potten, men ved at hun har det i Dp nå de større børn kommer på den.. Så vil jo være smart nok.. Er bare bange for om hun kommer til at fryse på armene?

Tja det er vel lidt koldere, men på et eller andet tidspunkt skal de jo gå fra bodyen

Jeg tænker at du eventuelt kan købe de der bolero som kun dækker armere til uden på blusen, eller en ekstra trøje de dage det er rigtigt koldt

Anmeld

12. september 2012

sismofutten

Jeg følger lige med på side-linjen, da min datter selv bliver 2 år i næste uge!
Men, vi køber altså body'er i str. 92 i Name It - de køre for det meste med tilbud, køb tre til en pris...

Hun har heller ikke vidst stor interesse for potten, men har da siddet på den et par gange..

Hvor køber I undertøj henne, som deres ble kan være i?

Anmeld

12. september 2012

2babygirls

FamilenStorm skriver:

Havde det nu været sommer havde jeg ikke været i tvivl... Men nu nærmer vi os jo den kolde vinter og så er jeg blevet lidt i tvivl..

Sagen er den at vores lille Alberte bliver 2 år om en mdr (hvor blev de 2 år lige af, jeg er da ikke blevet ældre? ) Og hun er så småt ved at vokse sig ud af sinde body'er i str 86..

Nu er problemet bare at jeg ikke ved om jeg skal købe nye body's til hende i str 92 eller om jeg skal købe undertøj.. Havde det været sommer havde jeg valgt undertøj, men nu hvor det er er ved at være vinter hælder jeg lidt til de langærmet body, da det jo lige giver lidt ekstra varme under blusen..

Men hvornår går de egentlig over til undertøj? hvad ville i gøre? eller har gjort?

Jeg spurgte min dp, for har også selv i tvivl mht potte træning. Men hun sagde at de bare klappede næsten over den ene skulder hvis det var.
Så vi fortsætter med bodyer lidt endnu, især fordi jeg har en tynd pige, så hun skulle nødig fryse fordi hun ikke har fedt på kroppen.

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

sismofutten skriver:

Jeg følger lige med på side-linjen, da min datter selv bliver 2 år i næste uge!
Men, vi køber altså body'er i str. 92 i Name It - de køre for det meste med tilbud, køb tre til en pris...

Hun har heller ikke vidst stor interesse for potten, men har da siddet på den et par gange..

Hvor køber I undertøj henne, som deres ble kan være i?

H&M's underbukser/trusser kan der være en ble i. Det bruger vi stadig til natten

Anmeld

12. september 2012

Laulund87

Baby2påvej skriver:

Jeg spurgte min dp, for har også selv i tvivl mht potte træning. Men hun sagde at de bare klappede næsten over den ene skulder hvis det var.
Så vi fortsætter med bodyer lidt endnu, især fordi jeg har en tynd pige, så hun skulle nødig fryse fordi hun ikke har fedt på kroppen.

Øver din datter selv at tage tøjet af og på ved toiletbesøg? Det er nemlig derfor vi fik at vide vi skulle droppe bodyen, fordi hun ikke selv kunne knappe den over skulderen

Hun er mega stolt nu hvor hun selv kan trække trusserne op

Anmeld

12. september 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Samme her selvom lærke pt af en eller anden grund kun hun ved, render med bar røv i det sekund hun kommer ind af døren efter dp

Anmeld

12. september 2012

2babygirls

Laulund87 skriver:

Øver din datter selv at tage tøjet af og på ved toiletbesøg? Det er nemlig derfor vi fik at vide vi skulle droppe bodyen, fordi hun ikke selv kunne knappe den over skulderen

Hun er mega stolt nu hvor hun selv kan trække trusserne op

Hun bliver først 2 om en måned så vi øver ikke toilet endnu, men hun går meget op i at tage tøj af og på, så regner med at når hun er ude af 92 hedder det undertøj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.