Min 2-årige datter har brækket armen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2012

CS

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Åhr go bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2012

Pige2009

Plysbjørnen skriver:

Det er rigtigt det med rutchebanen, men når jeg ser på det så synes jeg at en trambolin er mere farlig end en rutchebane, nok fordi man hører om flere skader i forbindelse med en trambolin...

Mine børn har trambolin i haven (de er 3 og 5 år) men jeg tør ikke sætte forlænger stykkerne på benene, så her er den kun godt 30 cm over jorden...

Og det var på vej ned af stigen, hun røg ned Men ja trampoliner er da skyld i mange uheld...

Anmeld

9. september 2012

Pige2009

CamillaSoefelt skriver:

Lille mus;( . God bedring med hende;0).

1000 tak Det går heldigvis bedre med hende

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

CS skriver:

Åhr go bedring

Mange tak

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

serinasmor skriver:

Kunne lige forestille mig den 2årige herhjemme med gibsarm ... Pyh det ville blive en udfordring ... god bedring med hende ... håber ikke det bliver lige så problematisk som jeg forestiller mig

Mange tak. Det går faktisk godt. Hun er så småt begyndt at bruge den til at støtte med, når hun laver noget og så har hun pose på i brusebad. Det er ikke så slemt, som jeg havde frygtet

Anmeld

10. september 2012

4kløver

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Åh det lille pus. Håber hun er ok.

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

Muhmi skriver:

Hvor er hun dog tapper! Godt at i tog hende på skadestuen! 

Ja, for pokker. Det var bare godt

Anmeld

10. september 2012

Pige2009

4kløver skriver:

Åh det lille pus. Håber hun er ok.

Tak søde. Det går fremad - hun er en sej lille pige

Anmeld

10. september 2012

Loa

Hold nu op en grum oplevelse for sådan en lille størrelse..... Sikke et held at hun er så sej og tapper

Anmeld

10. september 2012

serinasmor

Baagøe skriver:

Mange tak. Det går faktisk godt. Hun er så småt begyndt at bruge den til at støtte med, når hun laver noget og så har hun pose på i brusebad. Det er ikke så slemt, som jeg havde frygtet

Dejligt når det går nemmere end forventet

Hmm er din ticker ikke gået i stå ? Eller et år bagud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.