Min 2-årige datter har brækket armen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Pige2009

malo skriver:

Lille stakkel, så har hun været rigtig uheldig. Min datter brækkede også armen da hun var to, hun faldt ned fra sofaen og landede med armen på en metalbil, så selvom de er små og gummiagtige, så kan det godt gå galt. Men heldigvis gror det også hurtigt sammen igen. Min datter havde også gips på i 3 ugers tid, og har ingen mén overhovedet. Det var lidt en udfordring at holde armen nogenlunde ren, så vi var hos lægen og få skiftet den yderste forbinding.
God bedring

Kan jeg forestille mig. Er spændt på bad imorgen med pose over armen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Pige2009

Mor til Frederic og Freya skriver:

av bette pus da...

Et lille fif er at købe nogle seje leggins i neolon og klippe til, eller nogle grov masked nogle..

De holder på gips og bandagen + tøj glider lettere over den... Den kan skiftes alt efter hendes tøj mm.

Mange tak, søde Heldigvis har hun armen tapet helt til, så tøjet glider rimelig let. Vil dog klart overveje dit forslag. Det er jo virkelig smart!

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Mange tak, søde Heldigvis har hun armen tapet helt til, så tøjet glider rimelig let. Vil dog klart overveje dit forslag. Det er jo virkelig smart!

Sports tape er også en rigtig god ting at have liggende...

Kan finde et billed af min arm med leggins på, så du kan se hvordan den sidder/virker...

Anmeld

8. september 2012

Muhmi

Hvor er hun dog tapper! Godt at i tog hende på skadestuen! 

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Mor til Frederic og Freya skriver:

Sports tape er også en rigtig god ting at have liggende...

Kan finde et billed af min arm med leggins på, så du kan se hvordan den sidder/virker...

Vi forsøger os indtil videre med Sportstapen 

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Plysbjørnen skriver:

Jeg må ærligt tilstå at jeg faktisk synes du tager det forbavsende roligt... Jeg var nok blevet tosset hvis det var mig... 

Jeg ved godt at børn skal have lov til at leget og udfolde sig motorisk, men ærligt jeg kan ikke se hvad en DP'er skal med en trampolin, og da slet ikke en der er så høj at der skal bruges en stige...

Forresten god bedring med hende, og dejligt at hun tager det så flot..

Tak. Det er der flere derhar sagt. Ja, jeg er nok typen, der ikke lige farer op. Lauras far blev stjernetosset, da jeg ringede og fortalte, Laura havde brækket armen. Han spurgte om DP overhovedet holdt øje med hende, og han havde flere lidet flatterende bemærkninger, da han var sur Jeg tror ikke, han skal hente hende i DP foreløbig

Som jeg ser det, kunne hun lige så godt være faldet ned af en rutsjebane. Faktisk skete Lauras fald hos en anden DP fra gruppen, hvor de var på besøg...

Anmeld

9. september 2012

Plysbjørnen

Baagøe skriver:

Tak. Det er der flere derhar sagt. Ja, jeg er nok typen, der ikke lige farer op. Lauras far blev stjernetosset, da jeg ringede og fortalte, Laura havde brækket armen. Han spurgte om DP overhovedet holdt øje med hende, og han havde flere lidet flatterende bemærkninger, da han var sur Jeg tror ikke, han skal hente hende i DP foreløbig

Som jeg ser det, kunne hun lige så godt være faldet ned af en rutsjebane. Faktisk skete Lauras fald hos en anden DP fra gruppen, hvor de var på besøg...

Det er rigtigt det med rutchebanen, men når jeg ser på det så synes jeg at en trambolin er mere farlig end en rutchebane, nok fordi man hører om flere skader i forbindelse med en trambolin...

Mine børn har trambolin i haven (de er 3 og 5 år) men jeg tør ikke sætte forlænger stykkerne på benene, så her er den kun godt 30 cm over jorden...

Anmeld

9. september 2012

serinasmor

Kunne lige forestille mig den 2årige herhjemme med gibsarm ... Pyh det ville blive en udfordring ... god bedring med hende ... håber ikke det bliver lige så problematisk som jeg forestiller mig

Anmeld

9. september 2012

CamillaSoefelt

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Lille mus;( . God bedring med hende;0).

Anmeld

9. september 2012

Clisolka

Nej hvor uheldigt - god bedring med hende 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.