Min 2-årige datter har brækket armen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

smokin

Stakkels lille pige - god bedring. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Koen.

Baagøe skriver:

Ja, det var bare så uheldigt og hendes DP er utrolig ked af det, men det er jo et hændeligt uheld

Forstår godt hun er ked af det, men ja det var jo et uheld der ikke var til at forudse

Håber hun kommer sig hurtigt

Anmeld

8. september 2012

Mamalou

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Ej hvor synd. God bedring!

Vh. Louise

Anmeld

8. september 2012

Mussen2

Åh bette pus og hvor er hun bedårende. Håber snart hun er frisk igen

Anmeld

8. september 2012

mor2011_

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

åh nej det er træls min dreng har brækket arm to steder  i vuggestuen da han var ca 1½ år og ja det er bare synd for dem

Anmeld

8. september 2012

bøllen

Baagøe skriver:

Nå lille pus. Heldigvis er børn ualmindelige seje

Min dreng brækkede benet på skiferie da han var 5. Han sagde ikke et kny. Tapper dreng.

Er sikkert på lille Laura tar det i stiv arm & er det sejeste lille pige

Anmeld

8. september 2012

malo

Baagøe skriver:

Lille stakkel, så har hun været rigtig uheldig. Min datter brækkede også armen da hun var to, hun faldt ned fra sofaen og landede med armen på en metalbil, så selvom de er små og gummiagtige, så kan det godt gå galt. Men heldigvis gror det også hurtigt sammen igen. Min datter havde også gips på i 3 ugers tid, og har ingen mén overhovedet. Det var lidt en udfordring at holde armen nogenlunde ren, så vi var hos lægen og få skiftet den yderste forbinding.
God bedring

Anmeld

8. september 2012

Laulund87

Nej hvor forfærdeligt for det lille pus

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

M (: skriver:

Hun lyder som en sej lille pige - og heldigvis er det jo ofte sådan, at jo yngre børnene er, jo færrere smerter har de.. 

God bedring med hende (:

Hun er bare sej. Ja, jeg håber, hun kommer sig hurtigt

Anmeld

8. september 2012

Muffin_girl

Avs... Men hun ser nu sej ud .. Og jeg er sikker på at du tænker mere over det end hun gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.