Min 2-årige datter har brækket armen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Forstår godt hun er ked af det, men ja det var jo et uheld der ikke var til at forudse

Håber hun kommer sig hurtigt

Lige præcis Mange tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Pige2009

Mamalou skriver:

Ej hvor synd. God bedring!

Vh. Louise

Mange tak - hun er bare sej

Anmeld

8. september 2012

Alexander&Lærke

Øv sikke noget, hvor uheldigt, men hun ser ud til at tage det meget pænt, håber ikke det bliver for træls for hende med den arm i gips.... God bedring....

Anmeld

8. september 2012

Nettemor

Årh lille mus

Godt hun er så sej! God bedring til hende

Anmeld

8. september 2012

Mor til Frederic og Freya

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

av bette pus da...

Et lille fif er at købe nogle seje leggins i neolon og klippe til, eller nogle grov masked nogle..

De holder på gips og bandagen + tøj glider lettere over den... Den kan skiftes alt efter hendes tøj mm.

Anmeld

8. september 2012

Chamomile

Lille pus. det er synd for hende. Men sikke flot hun tager det. Rigtig god bedring med hende

Anmeld

8. september 2012

SHERO

Åh nej, stakkels lille Laura.. Men dælme en sej pige du har dig, der kan lege videre og sove i dp'en med sådan en arm...

Anmeld

8. september 2012

Plysbjørnen

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Jeg må ærligt tilstå at jeg faktisk synes du tager det forbavsende roligt... Jeg var nok blevet tosset hvis det var mig... 

Jeg ved godt at børn skal have lov til at leget og udfolde sig motorisk, men ærligt jeg kan ikke se hvad en DP'er skal med en trampolin, og da slet ikke en der er så høj at der skal bruges en stige...

Forresten god bedring med hende, og dejligt at hun tager det så flot..

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

mor2011_ skriver:

åh nej det er træls min dreng har brækket arm to steder  i vuggestuen da han var ca 1½ år og ja det er bare synd for dem

Stakkels lille mand. Ja, det er næsten ikke til at bærer så lille en alder. Heldigvis kan hun selv fortælle, hvor det gør ondt

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Nå lille pus. Heldigvis er børn ualmindelige seje

Min dreng brækkede benet på skiferie da han var 5. Han sagde ikke et kny. Tapper dreng.

Er sikkert på lille Laura tar det i stiv arm & er det sejeste lille pige

Ja, hun har også bare taget det over al forventning!  Sej søn du også har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.