Min 2-årige datter har brækket armen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.983 visninger
56 svar
0 synes godt om
8. september 2012

Pige2009

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2012

Koen.

Åh nej dog hvor uheldigt, stakkels lille pige

Rigtig god bedring

Anmeld

8. september 2012

Ina33

Nåhhhh stakkels lille ven....

Jeg håber hun hurtigt kommer sig igen...

Anmeld

8. september 2012

HeidiØ

Baagøe skriver:

Det skete i DP kl. 11 fredag, hvor hun skulle gå ned fra trampolinen på stigen. Hun faldt så ned fra stigen og tog fra med hånden. Da jeg hentede hende, havde hun godt nok leget lidt, men efter middagsluren, havde hun blot siddet i lænestolen og været lidt pyldret, så hendes DP foreslog skadestuen.

Det var så godt vi tog derud, for armen er brækket ved håndleddet. Heldigvis et rent brud, så den ikke skulle sættes på plads. Det betyder armen i slynge i 2 dage og efter behov og gips i 3 uger Idag har hun leget fint og uden at kny, så hun er bare en tapper lille 2-årig

Årh stakkels lille put da.. men hun lyder som en hård nyser!

Anmeld

8. september 2012

M (:

Baagøe skriver:

Hun lyder som en sej lille pige - og heldigvis er det jo ofte sådan, at jo yngre børnene er, jo færrere smerter har de.. 

God bedring med hende (:

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

tanja. skriver:

Åh nej dog hvor uheldigt, stakkels lille pige

Rigtig god bedring

Ja, det var bare så uheldigt og hendes DP er utrolig ked af det, men det er jo et hændeligt uheld

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

Ina33 skriver:

Nåhhhh stakkels lille ven....

Jeg håber hun hurtigt kommer sig igen...

Mange tak Det håber jeg også

Anmeld

8. september 2012

Pige2009

HeidiØ skriver:

Årh stakkels lille put da.. men hun lyder som en hård nyser!

Ja, jeg er ret imponeret over hendes høje smertetærskel, for hun legede også lidt med hånden på hospitalet

Anmeld

8. september 2012

Isabella_mor

nåå lille pus... 

men børn heler keldigvis rigtig godt når der er tale om et brud, så det kommer da helt sikkert til at hele fint..

krammer herfra

Anmeld

8. september 2012

MorDk

Nej hvor uheldigt! Lille stakkel... Puha det er altså ikke nemt i den alder! God bedring med hende ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.