Altså.
Den eneste forskel jeg kan se er, at købers billede er taget med blitz, måske om aftenen, derfor det gulige lys (natte mode på kameraet)
Og dit billede er taget i skarpt dagslys, derfor de reelle farver.
Umiddelbart må jeg indrømme, at hvis jeg havde set den annonce, med det billede du her siger er sælgers, og de oplysninger hun havde skrevet, som at det er en sølv ring. Så ville jeg slet ikke have kunnet tage fejl.
Faktisk behøvede jeg slet ikke blive oplyst om at det er en sælvring, det kan jeg sagtens es ud fra sælgers billede, trods det gulige aften/blitz lys.
Jeg synes heller ikke stenen ser grøn ud, på sælgers billede. Jeg synes igen det ligner en blå sten, i kameraets aftenmode.
Det er beklageligt jo, for dig, at du ikke har fået læst annoncen rigtigt, og at du har set billedet for at være noget andet end det er. Men det kan jo ikke blive sælgers problem synes jeg.
Sælger har gjort hvad hun skulle. Hun har lagt et billede på af varen, sikkert taget med mobil på aften/nat mode, og hun har skrevet i annoncen at varen er sølv.
Jeg synes virkelig ikke sælger har snydt nogen.
Hvis hun havde sagt jag til at tage varen tilbage synes jeg tværtimod hun virkelig havde været unødvendigt flink.
Ærligt, og det er altså ikke for at dunke dig oven i hovedet, så er jeg sådan set på sælgers side. Hun har gjort hvad hun skulle, og hun kan ikke stå tilansvar for at du ikke nærlæser en annonce før du handler.
Desværre for dig jo. men jeg ville sige at det eneste du kan gøre er at forsøge at sælge dem videre, hvis du ikke føler du kan blive glad for dem.