Nøj hvor er jeg skuffet! - køb på trendsales.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Emily2012<3

Ditte-3 skriver:

Ville være meget skuffed kan tydlig se forskel. Men tror bare ik du kan gøre noget

Jeg har 14 dages returret, men det vil hun ikke gå med til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Emily2012<3

TeamRocket skriver:

Altså er det ene ikke guld og det andet sølv? For det er da en væsentligt stor 'fejl' så?
Udover det ser de brugte jo selvfølgelig mindre glamurøse ud end på butiksbilledet men sådan er det jo altid.

Jo guld og sølv..

Hun siger at det øverste billede som hun havde på annoncen ER sølv ringe..

ØHHH!! Nej!!

Anmeld

4. september 2012

TrineMine86

Emily2012<3 skriver:

Hej piger..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. 

Jeg har købt 3 spinning ringe (billede 1) og jeg har modtaget disse ringe idag (billede 2)

Kan i se forskel på dem?

Fortæl mig gerne lige om jeg kan tillade mig at være sur.. 

Jeg aftalte med hende pr sms at hun skulle overføre pengene tilbage til mig, og ser hendes overførsel, hvor jeg så kommer på computeren og ser at HUN har kontaktet TS og har snakket med dem og siger hun har ANULLERET bankoverførslen.

Der skriver hun så også at hvis jeg ikke ønsker ringene som jeg har modtaget, så må jeg jo sælge dem selv..

Kan hun godt tillade sig det?

Når i har skrevet om i kan se forskel, så får i lige resten af historien..

jeg kan se lidt forskel i farven - men det er jo bare lyset der gør det.. ellers ligner det da nøjagtig de samme ringe

Anmeld

4. september 2012

Ditte-3

Emily2012<3 skriver:

Jeg har 14 dages returret, men det vil hun ikke gå med til..

Vis man køber noget privat så kan man ik rigtig gøre noget vis de ik overholder reglerne

Anmeld

4. september 2012

Becks

Altså umiddelbart kan jeg ikke se forskel..

Jeg ville sige at det øverste billede er sølvringe?! Når jeg har haft taget billeder af mine sølvsmykker i et ikke så godt lys, ser de også mere gyldne ud som på billede 1..

Anmeld

4. september 2012

Storgaard & Lillegaard

Emily2012<3 skriver:

Hej piger..

Jeg har købt 3 spinning ringe (billede 1) og jeg har modtaget disse ringe idag (billede 2)

Kan i se forskel på dem?

Jeg aftalte med hende pr sms at hun skulle overføre pengene tilbage til mig, og ser hendes overførsel, hvor jeg så kommer på computeren og ser at HUN har kontaktet TS og har snakket med dem og siger hun har ANULLERET bankoverførslen.

Der skriver hun så også at hvis jeg ikke ønsker ringene som jeg har modtaget, så må jeg jo sælge dem selv..

det er vel bare lyset der gør forskellen, er der ikke blevet oplyst farven på annoncen?

Anmeld

4. september 2012

TrineMine86

på min skærm ser de der ringe altså overhovedet ikke ud som guld, bare at det er et mørkt billede

men øv da, hvis du troede de var i guld - havde hun skrevet i salgsannoncen at de var i guld?

Anmeld

4. september 2012

B&J

det er jo slet ikke de ringe du havde bestilt...

de er jo guld og grøn sten ej hvor er det bare super træls ved desværre ikke hvad du kan gøre

Anmeld

4. september 2012

Linsi

Emily2012<3 skriver:

Hej piger..

Kan i se forskel på dem?

ej jeg kan godt forstå hvorfor du er skuffet. Havde også været temmelig sur.. hvis du ikke kan få medhold, så skriv på din profil at man i hvertfald ikke skal handle med den fusker

Anmeld

4. september 2012

Emily2012<3

MStorgaard skriver:

det er vel bare lyset der gør forskellen, er der ikke blevet oplyst farven på annoncen?

Jo et sted.

Og det er også derfor hun DELVIST har ret..

Det er min fejl, men jeg ville ALDRIG sætte sådan et billede på når man kan tage fejl af farven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.