Nøj hvor er jeg skuffet! - køb på trendsales.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

Laulund87

Hvad har du givet for dem, hvis jeg må spørge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

JulieE

Findusinde skriver:

Min mand som underviser i e handel siger at der intet der hedder 14 dage hverken fortrydelsesret eller returret. Det er kun hvis i har aftalt det på forhånd.

Det var jeg også ret sikker på 

Anmeld

4. september 2012

JulieE

Emily2012<3 skriver:

Selvom det er en privat handell så har man 14 dage..

Jeg er jo ikke tilfreds med varen..

Hun havde lavet en overførsel, men anullerede den..

HVis du kigger her

http://www.familieadvokaten.dk/breve-600/b600-340.html

står der at man ikke har nogen decideret retur eller fortrydelsesret 

Anmeld

4. september 2012

Findusinde

JulieE skriver:

Det var jeg også ret sikker på 

han er go at ha min mand når det gælder sådan noget ;-)

Anmeld

4. september 2012

dpb

TrineMine86 skriver:

jeg kan se lidt forskel i farven - men det er jo bare lyset der gør det.. ellers ligner det da nøjagtig de samme ringe

enig Det er også sådan jeg ser det på min skærm...

Men til TS det er da super ærgeligt, og endnu mere ærgeligt at hun- som jeg forstår det- i princippet først acceptere en annulering af handel, for så at fortryde Men et eller andet sted må det vel også tale til din fordel hvis du selv kontakter trendsales??

Qnuz

Anmeld

4. september 2012

tinasmor

Hej piger..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. 

Jeg har købt 3 spinning ringe (billede 1) og jeg har modtaget disse ringe idag (billede 2)

Kan i se forskel på dem?

Fortæl mig gerne lige om jeg kan tillade mig at være sur.. 

Jeg aftalte med hende pr sms at hun skulle overføre pengene tilbage til mig, og ser hendes overførsel, hvor jeg så kommer på computeren og ser at HUN har kontaktet TS og har snakket med dem og siger hun har ANULLERET bankoverførslen.

Der skriver hun så også at hvis jeg ikke ønsker ringene som jeg har modtaget, så må jeg jo sælge dem selv..

Kan hun godt tillade sig det?

Når i har skrevet om i kan se forskel, så får i lige resten af historien..

Jeg tror desværre ikke, at du vil få ret hos TS. Hvis sælger i sin annonce har skrevet at det er sølv, så er det dit eget ansvar at læse annoncen godt igennem.

Tænker at det måske vil være det samme som hvis én sælger en bluse  og sætter et billede i som er taget fra en forhandlers hj.side (fordi man ikke har et kamera eller lign) så ser blusen helt ud, men hvis så sælger i sin annonce skriver at bluser en godt brugt, så vil beskrivelsen jo også være korrekt selv om billedet "snyder". Ved godt det ikke er helt det samme.

Jeg kan godt forstå at du kunne tro det var guld, men hvis sælger helt specifikt skrev det var sølv og også skrev hvilke farve sten det var (for jeg kan godt se, at den ser helt forskellig ud) Ja så vil jeg sige, at det er dig der har været lidt for hurtig da du købte ringen, og derfor kan sælger ikke stå til ansvar. Måske hun har annulleret tilbagebetalingen efter hun har kontaktet Trensales som har givet hende ret i, at salget hun har lavet har været ok.

Anmeld

4. september 2012

Storgaard & Lillegaard

Emily2012<3 skriver:

Jo et sted.

Og det er også derfor hun DELVIST har ret..

Det er min fejl, men jeg ville ALDRIG sætte sådan et billede på når man kan tage fejl af farven..

jeg er enig med dig om at billedet er meget misvisende og jeg forstår godt du er skuffet, men jeg kan også godt se det fra hendes side af når hun har oplyst farven på dem.
det er en dum situation, jeg håber hun overgiver sig og lader dig retunere dem

Anmeld

4. september 2012

chael

Ja da. Kan sagtens se forskel!!

De ligner guld, men dem du har er sølv.

Så med mindre beskrivelse ikke stemmer overens. Så ville jeg også klage til ts og sende billeder af det på ts og dit eget.

Øv

Anmeld

4. september 2012

JulieE

Findusinde skriver:

han er go at ha min mand når det gælder sådan noget ;-)

Ja, det må du nok sige 

Anmeld

4. september 2012

Underskøn

Der er ikke noget der hedder 14 dages returret, når man handler privat. 

Og udfra din tråd læser jeg det som, at i har handlet via bank, allerede her gør ts ikke synderligt meget, da i ikke har handlet via deres trendSafe system.. 

Men ned det sagt er jeg overbevist om at de alligevel ikke havde kunnet gøre noget.. Hun skriver sølv i Ann, om det séttrins en guldring på billedet eller ej, har hun i sin ann gjort opmærksom på forskellen.

Det er jo desværre chancen man tager når man handler online, farve osv variere fra computer til computer, ligesom størrelse i tøj og andre ting ikke altid er ens..

Træls lektie, og sur måde at lære det på, men sådan er det.. 

Det eneste du evt kan gøre er at forsøge at vinde hendes sympati.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.