Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lindi skriver: ej jeg kan godt forstå hvorfor du er skuffet. Havde også været temmelig sur.. hvis du ikke kan få medhold, så skriv på din profil at man i hvertfald ikke skal handle med den fusker
ej jeg kan godt forstå hvorfor du er skuffet. Havde også været temmelig sur.. hvis du ikke kan få medhold, så skriv på din profil at man i hvertfald ikke skal handle med den fusker
Ja jeg er bare SÅ ked af det..
Jeg ved godt der stod sølv i annoncen, men var bare så hurtig da jeg så billedet at jeg bare måtte eje dem..
IH hvor er jeg ked af det..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hun bryder reglerne om returret der er 14 dages returret... det er jeg næsten 100% sikker på.. så jeg syntes du skal kontakte Trendsales og forklare dem dit problem. DE er søde og vil gerne hjælpe... så jeg syntes du skal skrive og klage..
hun bryder reglerne om returret der er 14 dages returret... det er jeg næsten 100% sikker på..
så jeg syntes du skal kontakte Trendsales og forklare dem dit problem. DE er søde og vil gerne hjælpe...
så jeg syntes du skal skrive og klage..
Jeg er altså ret sikker på, at reglerne for forbugerkøb ikke gælder ved private handler. DVS at hvis det er en privat-sælger har man ikke 14 dages returret
Jeg har 14 dages returret, men det vil hun ikke gå med til..
Hvis det er en erhvervsælger på Trendsales har du 14 dages returret. Er det en privat sælger er jeg desværre ret sikker på at handlen ikke er omfattet af reglerne for forbugerkøb og du har dermed ikke 14 dages returret. Hvis du har handlet via TS handel, kan du oprette en sag via support og håbe på hun giver dig pengene igen
JulieE skriver: HVis det er en erhvervsælger på Trendsales har du 14 dages returret. Er det en privat sælger er jeg desværre ret sikker på at handlen ikke er omfattet af købeloven og du har dermed ikke 14 dages returret. Hvis du har handlet via TS handel, kan du oprette en sag via support og håbe på hun giver dig pengene igen
HVis det er en erhvervsælger på Trendsales har du 14 dages returret. Er det en privat sælger er jeg desværre ret sikker på at handlen ikke er omfattet af købeloven og du har dermed ikke 14 dages returret. Hvis du har handlet via TS handel, kan du oprette en sag via support og håbe på hun giver dig pengene igen
Selvom det er en privat handell så har man 14 dage..
Jeg er jo ikke tilfreds med varen..
Hun havde lavet en overførsel, men anullerede den..
Emily2012<3 skriver: Ja jeg er bare SÅ ked af det.. Jeg ved godt der stod sølv i annoncen, men var bare så hurtig da jeg så billedet at jeg bare måtte eje dem.. IH hvor er jeg ked af det..
kan jeg godt forstå, hun kunne da i det mindste godt havde nævnt at farven ikke er helt den samme i annoncen.. men det jo klart at det sælger bedre når hun snyder med farverne på billedet. Ligner virkeligt at hun har pillet ved lys/farve i photoshop- men, i bund og grund når du ikke r tilfreds med dem ville jeg da havde taget dem tilbage hvis det var mig der solgte dem.. bare ren høflighed, og man ved at man kan handle sammen igen
Emily2012<3 skriver: Selvom det er en privat handell så har man 14 dage.. Jeg er jo ikke tilfreds med varen.. Hun havde lavet en overførsel, men anullerede den..
Hvor står det henne? Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se det på skrift (meget nyttigt i fremtiden ) Jeg var nemlug ret sikker på, at handler mellem private ikke er omfattet af disse regler...
Det er jo et totalt misvisende billede
Men hvis der stod i beskrivelsen at det var sølv, ved jeg ikke om der er så meget at gøre ved det
Håber du får noget hjælp af Trendsales
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128