Nøj hvor er jeg skuffet! - køb på trendsales.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.539 visninger
46 svar
0 synes godt om
4. september 2012

Emily2012<3

Hej piger..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. 

Jeg har købt 3 spinning ringe (billede 1) og jeg har modtaget disse ringe idag (billede 2)

Kan i se forskel på dem?

Fortæl mig gerne lige om jeg kan tillade mig at være sur.. 

Jeg aftalte med hende pr sms at hun skulle overføre pengene tilbage til mig, og ser hendes overførsel, hvor jeg så kommer på computeren og ser at HUN har kontaktet TS og har snakket med dem og siger hun har ANULLERET bankoverførslen.

Der skriver hun så også at hvis jeg ikke ønsker ringene som jeg har modtaget, så må jeg jo sælge dem selv..

Kan hun godt tillade sig det?

Når i har skrevet om i kan se forskel, så får i lige resten af historien..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Isabella_mor

hun bryder reglerne om returret der er 14 dages returret... det er jeg næsten 100% sikker på..

så jeg syntes du skal kontakte Trendsales og forklare dem dit problem. DE er søde og vil gerne hjælpe...

så jeg syntes du skal skrive og klage.. 

Anmeld

4. september 2012

GønskE

En kæmpe forskel!! Troede de var 'guld' men er de slet ikke.. Og der ser ud til at være mere fyld i dem på billedet, end dine

Anmeld

4. september 2012

Lullaby

Ja det ene ligner guld og grøn blomst og det andet sølv og blå blomst.

Anmeld

4. september 2012

M (:

Emily2012<3 skriver:

Hej piger..

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.. 

Jeg har købt 3 spinning ringe (billede 1) og jeg har modtaget disse ringe idag (billede 2)

Kan i se forskel på dem?

Fortæl mig gerne lige om jeg kan tillade mig at være sur.. 

Jeg aftalte med hende pr sms at hun skulle overføre pengene tilbage til mig, og ser hendes overførsel, hvor jeg så kommer på computeren og ser at HUN har kontaktet TS og har snakket med dem og siger hun har ANULLERET bankoverførslen.

Der skriver hun så også at hvis jeg ikke ønsker ringene som jeg har modtaget, så må jeg jo sælge dem selv..

Kan hun godt tillade sig det?

Når i har skrevet om i kan se forskel, så får i lige resten af historien..

Øh, de lovede ringe er i guld og med grøn sten, hvor de modtagede er i sølv med blå sten? Det er da kun "mønsteret", der er det samme.. 

Anmeld

4. september 2012

Ditte-3

Ville være meget skuffed kan tydlig se forskel. Men tror bare ik du kan gøre noget

Anmeld

4. september 2012

Emily2012<3

Isabella_mor skriver:

hun bryder reglerne om returret der er 14 dages returret... det er jeg næsten 100% sikker på..

så jeg syntes du skal kontakte Trendsales og forklare dem dit problem. DE er søde og vil gerne hjælpe...

så jeg syntes du skal skrive og klage.. 

Det har jeg lige gjort.. Men hun siger hun har kontaktet dem og at HUN har ret..

Det har hun også DELVIST.. men hun holder 200% det hun siger er rigtig..

Og at hun ikke vil lade handlen gå tilbage.. 

Anmeld

4. september 2012

Emily2012<3

GønskE skriver:

En kæmpe forskel!! Troede de var 'guld' men er de slet ikke.. Og der ser ud til at være mere fyld i dem på billedet, end dine

Enig.. Jeg er bare SÅ ked af det..

Jeg har betalt for noget som SLET ikke er det værd..

Anmeld

4. september 2012

Emily2012<3

M (: skriver:

Øh, de lovede ringe er i guld og med grøn sten, hvor de modtagede er i sølv med blå sten? Det er da kun "mønsteret", der er det samme.. 

Ja..

Anmeld

4. september 2012

TeamRocket

Altså er det ene ikke guld og det andet sølv? For det er da en væsentligt stor 'fejl' så?
Udover det ser de brugte jo selvfølgelig mindre glamurøse ud end på butiksbilledet men sådan er det jo altid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.