Hyggetråd :) hva sys du om pompdelux ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2012

Koen.

MissTas skriver:

er også helt forelsket i det glæder mig til at modtage min sending.. ved du hvordan det er i str. ? er det ikke nogenlunde alderssvarende ?

Ååh det synes jeg er svært for har oplevet et par gange hvor noget virkede større/mindre end ellers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2012

Dot D

Jeg kan godt lide deres tøj, ungerne er vilde med det, og så har det holdt til rigtigt meget her. Så helt tilfreds

Anmeld

3. september 2012

Skouboe

Jeg synes det er pænt, priserne er rimelige, men jeg synes det er til den kedelige side. Jeg må indrømme at så er jeg faktisk mere til Kools.

Anmeld

3. september 2012

LISBETH:-)

Skouboe skriver:

Jeg synes det er pænt, priserne er rimelige, men jeg synes det er til den kedelige side. Jeg må indrømme at så er jeg faktisk mere til Kools.

JAAAAA KOOLS det er jeg overraskende nok også meget mere til. Samme priser som PDL men meget meget bedre kvalitet og så er det børnetøj istedet for voksen tøj til børn:-)

Anmeld

3. september 2012

LilyMarleen

Det er alt for brunt, sort, og gråt til børn, syntes jeg

Børn skal have massere af farver

Anmeld

3. september 2012

maria_wlt

Skouboe skriver:

Ja Kools er meget mere børneagtigt og friskt... (Og så er det fynsk) 

Anmeld

3. september 2012

Sara.

LISBETH:-) skriver:

JAAAAA KOOLS det er jeg overraskende nok også meget mere til. Samme priser som PDL men meget meget bedre kvalitet og så er det børnetøj istedet for voksen tøj til børn:-)

Håber at det er okay at jeg lige spørger dig...

Men har kig på en tyl slå om nederdel på Kools hjemmeside.. den er på tilbud.

Men kan ikke lige læse mig frem til str... har ellers kigget deres måleskema.

Men hvordan er str. når man kan vælge mellem S, M og L?

Anmeld

3. september 2012

Benjamins'mor

Har aldrig haft noget tøj derfra, synes det er dyrt:

Anmeld

3. september 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Jeg synes også, de har fedt tøj Har dog ikke lige set deres nye kollektion

den må du tjekke ud.. den er sindssyg lækker

Anmeld

3. september 2012

MissTas

Moma skriver:

Jeg synes det er så fedt - og er vild med deres farver, som man kan sætte sammen med andet i mere pangfarver, hvis man er til det. Jeg har købt det i flere sæsoner nu. Jeg har altid været super TILFREDS med deres kvalitet. Plejer at handle igen, når det bliver sat ned.

Min datter begynder dog efterhånden hellere at ville have noget andet med mere pangfarver - men det løser jeg med at sætte det sammen med noget andet.

jeg er også bare blevet total vild med deres designs og koncept... og nu hvor annastacia bruger 74, ja så kan jeg jo snildt handle pompdelux i 80-86 weeeehuu ..

men dejligt at hører, at nogle også er tilfreds med kvaliteten sys selv det virker lækkert ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.