Hyggetråd :) hva sys du om pompdelux ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2012

MissTas

Ayasmor skriver:

Det synes jeg heller ikke er dyrt for så meget tøj.. Og det er altså bare så sødt

ja det er det nemlig.. og man kan jo mixe og matche det næsten som man vil fordi alle deres varer passer sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2012

PernilleogLouis

Det er måske bare mig der har været uheldig men jeg syns virkelig det er dårlig kvalitet - har købt to gange og har fortrudt det begge gange. Syns ellers der er mange fine ting

Anmeld

1. september 2012

Ayasmor

MissTas skriver:

ja det er det nemlig.. og man kan jo mixe og matche det næsten som man vil fordi alle deres varer passer sammen

lige præcis

Anmeld

1. september 2012

132319

Jeg elsker deres stil men er ikke vild med kvaliteten 

Men  hey, pris og kvalitet hænger jo gerne sammen.

Var til Homeparty den anden dag og købte én tunika og to basisbluser til min datter og en t-shirt til min søn, resten syntes jeg ikke om denne gang.

Anmeld

1. september 2012

MissTas

132319 skriver:

Jeg elsker deres stil men er ikke vild med kvaliteten 

Men  hey, pris og kvalitet hænger jo gerne sammen.

har aldrig bestilt fra dem før, da vi først er begyndt at samle ind i den størrelse hun skal op i næste gang og det er der deres størrelser starter.. men jeg har bare hørt godt om deres kvalitet, men nu må jeg se når jeg modtager om jeg er tilfreds

Anmeld

1. september 2012

tinasmor

MissTas skriver:

Ja, overskriften siger sig selv men hvad sys i om deres nye kollektion ?

jeg er SÅÅÅÅ vild med deres tøj og koncept og vi er langt om længe begyndt at samle ind i str. 80 i tøj til Annastacia.. så jaa, hun skulle da lige ha det meste af deres efterårs/vinterkollektion

3000 dask, UPS meeen shit det er fint

Jeg ved ikke noget om den helt nye kollektion men her er min meningen om den de kørte med sidst. Synes de havde rigtig mange søde ting til piger, men synes for mange af bluserne var sådan noget meget sart stof som skulle stryges for at se noglelunde ud og det har jeg bare ikke tid til. Men er vild med deres design og deres tilbud priser Jeg har købt mange lækre cardican og søde bukser.

Anmeld

1. september 2012

Koen.

Me lååååve it !!!

Anmeld

2. september 2012

MissTas

tanja. skriver:

Me lååååve it !!!

er også helt forelsket i det glæder mig til at modtage min sending.. ved du hvordan det er i str. ? er det ikke nogenlunde alderssvarende ?

Anmeld

2. september 2012

BellaT

Yndlingsbørnetøjsmærket!

Elsker det pga designet og farverne. Elsker det, på trods af den dårlige kvalitet. For har godt nok været uheldig med nogle dele nu.

Meeeen, det er for sødt og billigt til at lade være.

Og ja, den nye kollektion er også elskelig.

Anmeld

2. september 2012

LISBETH:-)

Synes det er kedelige farver. Har købt en hel del gennem tiden og har fortrudt stortset alle mine køb, synes ikke det passer til mine lyse piger . Kun fleece og vinterjakker har jeg været rigtig glad for! Synes også kvaliteten i mange bluser halter. Har haft problemer med meget sart stof og knapper der falder ud.

Har valgt ikke og købe en eneste del i år. Der er så mange andre mærker med mere spræl på farverne jeg meget hellere vil have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.