Hyggetråd :) hva sys du om pompdelux ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2012

Jonna1979

Hehe ved godt jeg er udenfor men syntes det er røvkedeligt Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2012

Ina33

Jeg kan rigtig godt lide stilen, men kvaliteten er ikke for god. Jeg køber altid først når der ryger ned på -50%, og så er det jo super billigt. Jeg synes dog også størrelserne er lidt svære at blive klog på, nogle gange er det meget stort, andre gange meget småt...

Men ellers rigtig fint tøj

Anmeld

2. september 2012

maria_wlt

Jeg synes at den nye kollektion er lige lovlig MØRK og en smule kedelig.. 

Køber ALTID først når der er 50-70% 

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

MissTas skriver:

Ja, overskriften siger sig selv men hvad sys i om deres nye kollektion ?

jeg er SÅÅÅÅ vild med deres tøj og koncept og vi er langt om længe begyndt at samle ind i str. 80 i tøj til Annastacia.. så jaa, hun skulle da lige ha det meste af deres efterårs/vinterkollektion

3000 dask, UPS meeen shit det er fint

Jeg synes også, de har fedt tøj Har dog ikke lige set deres nye kollektion

Anmeld

2. september 2012

Moma

MissTas skriver:

Ja, overskriften siger sig selv men hvad sys i om deres nye kollektion ?

jeg er SÅÅÅÅ vild med deres tøj og koncept og vi er langt om længe begyndt at samle ind i str. 80 i tøj til Annastacia.. så jaa, hun skulle da lige ha det meste af deres efterårs/vinterkollektion

3000 dask, UPS meeen shit det er fint

Jeg synes det er så fedt - og er vild med deres farver, som man kan sætte sammen med andet i mere pangfarver, hvis man er til det. Jeg har købt det i flere sæsoner nu. Jeg har altid været super TILFREDS med deres kvalitet. Plejer at handle igen, når det bliver sat ned.

Min datter begynder dog efterhånden hellere at ville have noget andet med mere pangfarver - men det løser jeg med at sætte det sammen med noget andet.

Anmeld

2. september 2012

Pige2009

Ina33 skriver:

Jeg kan rigtig godt lide stilen, men kvaliteten er ikke for god. Jeg køber altid først når der ryger ned på -50%, og så er det jo super billigt. Jeg synes dog også størrelserne er lidt svære at blive klog på, nogle gange er det meget stort, andre gange meget småt...

Men ellers rigtig fint tøj

Ja, det er faktisk også det eneste, jeg har at udsætte på dem. Købte sidste år to par bukser i 92 og det ene par var aaaaalt for stort i livet, mens det andet passede perfekt. Det var underligt, at de ikke havde samme livvidde 

Anmeld

2. september 2012

Tranebaer

Det fineste tøj - og det fedeste samarbejde med SOS-børnebyerne. 

Anmeld

2. september 2012

L&V

Jeg køber det kun når det er på -50% eller mere da det er super dårlig kvalitet også syntes jeg bare den nye kollektion er røv kedelig for at være ærlig

Anmeld

2. september 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Har kun testet deres pigetøj herhjemme, men synes det er udemærket kvalitet til ikke så forfærdelig mange penge. Dog plejer jeg at vente til 50-70% udsalget før end jeg køber hos dem.

Er især glad for deres denim bukser, de bedste hun har. Nogetaf deres pigetøj er lidt for tøset til min smag.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. september 2012

DitteMarie

Jeg har været skuffet og den ringe kvalitet og synes heller ikke at deres drengetøj er spændende, men det er billigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.