Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, overskriften siger sig selv men hvad sys i om deres nye kollektion ?
jeg er SÅÅÅÅ vild med deres tøj og koncept og vi er langt om længe begyndt at samle ind i str. 80 i tøj til Annastacia.. så jaa, hun skulle da lige ha det meste af deres efterårs/vinterkollektion
3000 dask, UPS meeen shit det er fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er helt tosse forelsket i den Skal muligvis til homeparty med netop det mærke her sidst på måneden, og jeg frygter det allerede på forhånd for det bliver dyrt. Men omvendt, min datter skal jo have vintergarderobe under alle omstændigheder, og sååå dyrt synes jeg altså ikke PDL er.
Ayasmor skriver: Jeg er helt tosse forelsket i den Skal muligvis til homeparty med netop det mærke her sidst på måneden, og jeg frygter det allerede på forhånd for det bliver dyrt. Men omvendt, min datter skal jo have vintergarderobe under alle omstændigheder, og sååå dyrt synes jeg altså ikke PDL er.
nej nemlig er det absolut ikke.. jeg skulle selv ha holdt homeparty, men de kunne ikke garanterer at alle varer var på lager om 14 dage, så turde ikke vente og bestilte så i dag i stedet men nej, det ikk så dyrt igen, men fedt
MissTas skriver: Ja, overskriften siger sig selv men hvad sys i om deres nye kollektion ? jeg er SÅÅÅÅ vild med deres tøj og koncept og vi er langt om længe begyndt at samle ind i str. 80 i tøj til Annastacia.. så jaa, hun skulle da lige ha det meste af deres efterårs/vinterkollektion 3000 dask, UPS meeen shit det er fint
tja har brugt 1500 i dag så jeg må heller erklære mig for vild med det Synes dog deres lille dreng er lidt kedelig i år - det var stor pige så tilgengæld ikke hehe
AnjaB skriver: tja har brugt 1500 i dag så jeg må heller erklære mig for vild med det Synes dog deres lille dreng er lidt kedelig i år - det var stor pige så tilgengæld ikke hehe
hehe.. nej, er også mere vild med pigekollektionen end drenge og specielt til little girl heldigvis den kategori min datter hører under..
chael skriver: Det er super pænt. Lagt pænere end deres sommer kollektion
Det er super pænt. Lagt pænere end deres sommer kollektion
ja, sys jeg nemlig også.. denne kollektion sys jeg bare er SÅ fed
MissTas skriver: nej nemlig er det absolut ikke.. jeg skulle selv ha holdt homeparty, men de kunne ikke garanterer at alle varer var på lager om 14 dage, så turde ikke vente og bestilte så i dag i stedet men nej, det ikk så dyrt igen, men fedt
åh nej det må du ikke sige.. giiiiiisp.. hehe.. Hvis det stod til mig skulle min datter have et stk. af hver ting fra kollektionen, meeeen det er min su vist lidt uenig i
Ayasmor skriver: åh nej det må du ikke sige.. giiiiiisp.. hehe.. Hvis det stod til mig skulle min datter have et stk. af hver ting fra kollektionen, meeeen det er min su vist lidt uenig i
hehe det fik min datter... næsten ikke hele kollektionen, men fik da købt 20 dele for 3000 kr. så det er vel meget rimeligt
MissTas skriver: hehe det fik min datter... næsten ikke hele kollektionen, men fik da købt 20 dele for 3000 kr. så det er vel meget rimeligt
Det synes jeg heller ikke er dyrt for så meget tøj.. Og det er altså bare så sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128