Hyggetråd :) hva sys du om pompdelux ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2012

MissTas

Storms-Mor skriver:

shiit du bruger mange penge på tøj - først hummel nu pompdelux .. hvilket job har i hahah ..
synes det fedt du gir den gas

hehe.. jamen tøj skal hun jo ha .. og nu er hun hoppet i en 74, så blir vi jo nødt til at starte på at købe ind i 80 jeg er på SU, men min kæreste har et godt job og så er det sjældent at jeg bruger de penge jeg har på andet end min datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2012

Koen.

MissTas skriver:

HiHih

herhjemme er vi også glade for hummel sys dog altid det vi har købt har været alderssvarende, endda lidt til den store ende :O

Hihi kan være min prinsesse har fået lange ben

Anmeld

4. september 2012

MissTas

tanja. skriver:

Hihi kan være min prinsesse har fået lange ben

ja, det kan jo sagtens være kan være Annastacias er korte hehe..

Anmeld

4. september 2012

Pige2009

MissTas skriver:

det er også bare fedt .. jeg har bestilt lidt af hvert til annastacia overtøj, bukser, pants, nederdele, kjoler, leggins, trøjer, cardigans, strikvest.. ja lidt af hvert glæder mig sådan til at se det IRL så håber det lever op til mine forventninger

Laura har et par pomp delux bukser, som nu er et år gamle og dem har hun brugt pænt meget, men det ses overhovedet ikke

Anmeld

4. september 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Laura har et par pomp delux bukser, som nu er et år gamle og dem har hun brugt pænt meget, men det ses overhovedet ikke

så må det da ku holde :O men dejligt at hører folk der er rigtig gode erfaringer med det nu jeg har været så tosset og bestille så meget på en gang hehe

Anmeld

4. september 2012

Pige2009

MissTas skriver:

så må det da ku holde :O men dejligt at hører folk der er rigtig gode erfaringer med det nu jeg har været så tosset og bestille så meget på en gang hehe

Jeg har aldrig haft problemer med kvaliteten, men det er træls, når man køber bukser i samme størrelse, at der er 5 cm forskel i livvidden Det betød, jeg var nødt til aådselet det ene par, da de konstant røg ned om måsen på hende

Anmeld

5. september 2012

MissTas

Baagøe skriver:

Jeg har aldrig haft problemer med kvaliteten, men det er træls, når man køber bukser i samme størrelse, at der er 5 cm forskel i livvidden Det betød, jeg var nødt til aådselet det ene par, da de konstant røg ned om måsen på hende

ja okay.. det er selvfølgelig træls.. men det må da ha været en fabrikant fejl :O .. satser på mit er nogenlunde ens hehe ellers må de ha det retur

Anmeld

5. september 2012

Pige2009

MissTas skriver:

ja okay.. det er selvfølgelig træls.. men det må da ha været en fabrikant fejl :O .. satser på mit er nogenlunde ens hehe ellers må de ha det retur

Jeg køber kun dem med elastik, som kan indstilles i pomp deluxlun. Har oplevet det ved flere lejligheder og har hørt om andre der også har, men så er det jo godt, der findes dem med indstillelig elastik

Anmeld

5. september 2012

Københavnermor

OND tråd!! Anede ikke hvad Pompdelux hva, men det blev jeg jo nød til at tjekke ud nu når der var den her lange tråd om det! Jeg er jo nærmest ruineret nu!!! Deres tøj er fiiiiint!

Anmeld

5. september 2012

Vidunderligeunger

bum bum... jeg kunne godt lide NOGET af forårskoll. men jeg har kun, indtil for en uge siden, prøvet at købe det brugt/ andres fejlkøb.. 
Min datter skal ikke have noget i år, da jeg ikke synes at farverne passer så godt til hendes lyse lyse hud og så kan jeg god li tøj med gang i farverne til hende... desuden synes jeg nogle af pigetingene er lidt for voksenagtige..

Men str 80 til bettemand er der blevet købt.. han er en mørk dreng og ser bare kanon ud i de der basis nogen ned knapper og striber  og så en skjorte, fleece, et bar bukser og en anden trøje.. Men ikke mere end det, for ellers bliver det for ensartet

Deres overtøj synes jeg er dicideret grimt for at være ærlig.. kunne måske godt finde på at købe en dynevest, meeen dem kan man få alle steder  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.