Nu er jeg ikke ledig, men har været studerende mens begge mine børn var i DP alderen, og jeg er egentlig lidt overrasket over, at så mange har svaret ja 
Noget af det jeg synes var SÅ fedt ved at være studerende med små børn var netop, at vi kunne holde en fridag, når jeg havde lyst til det, hvilket nok var ca en gang om ugen.
Nu skal det IKKE forståes sådan, at jeg synes at dem der vælger anderledes, gør noget forkert!! Jeg forstår det nok bare ikke helt 
Mine børn har også begge elsket at komme i DP, men jeg har aldrig tænkt, at jeg har "taget noget fra dem" (sådan lyder det lidt på flere af jer) ved at de har fået en fridag - de har jo fået en dag med mig - deres mor!! 
I december skal jeg på barsel og det er da helt sikkert, at min søn (som stadig går i bh) skal have fridage og hygge med mig, også selvom han kan finde på i weekenden at spørge, om han godt må komme i bh
Min store pige går i 2. kl og kan ikke bare lige holde fridage på den måde, men hun kan få lov til at vælge, om hun vil i SFO eller komme hjem fra skole 
/ Taco78 
Anmeld