Min søn er mest hjemme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

MyLove E

Elias er kommet afsted hverdag (næsten) Vi da holdt nogle fridage. Men han har bedre af at komme ud til andre børn end at bliver hjemme ved mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Mother-love

Jg har stemt ja. Selvom kæresten er førtidspensionist og jeg selv er sygemeldt. Og har været det siden en uge før jeg kunne teste positivt gravid.
Isabella kommer afsted hver dag. Stortset. For jeg mener hun har godt af at komme afsted.for hvis jeg ikke sendte hende afsted ville hun kede sig ihjel. Bare det er weekend skulle man nærmest tro hun er døden nær af kedsomhed selvom vi laver alt muligt med hende.

Og desuden mener jeg også mor og/eller far har brug for et pusterum i daglig dagen. Og så hhave mulighed for at ordne indkøb, rengøring osv uden at have sit barn hjemme for så når det kommer hjem kan man give den fulde opmærkso hed.
Noget andet er så at jeg dagligt har kroniske smerter så søvn og afslapning er utrolog vigtigt for mig for at kunne have overskud til isabella.

Anmeld

27. august 2012

Pige2009

Camilla.. skriver:

Jeg er lidt nyss.

Fordi jeg er ledig, betyder det at min søn sjældent kommer i dagpleje.

Vil skyde på at han kommer afsted max. 1 gang om ugen, hvis ikke kun 1 gang hver 14. dag.

Sad lige og snakkede med min mand om det.

Jer andre der går ledelige, sender i ungerne afsted hverdag?

- Vi går til gym. og svøm med Malik to gange om ugen. Samt vi ses tit med en masse ( så han på den måde, stadig ses med en masse børn på hans egen alder)

da vi sendte ham i dagpleje tit førhen var det tit sådan at de kun var to børn, og nogen gange kun malik.. også ser jeg igen grund til at sende ham afsted.

Han er 2 år og 4 måneder

Laura var afsted fra kl. 9-15 hver dag, men jeg holdt hende hjemme, hvis DP havde fri, så hun ikke skulle i gæste DP

Nu hvor jeg arbejder, holder hun altid fri, når jeg har fri

Anmeld

27. august 2012

Fenja09

Ja vores Alberte kommer afsted hver dag - kan sagtens mærke at jeg har haft brug for det efter 1 års barsel. Derudover nyder hun at komme i dp og lege med de andre dernede. Har en meget glad og tilfreds datter når hun bliver hentet og synes rutine betyder alverden, derfor holder jeg hende ikke "bare" hjemme når jeg har lyst. Alberte er alene med dp´eren hver Onsdag og det kan jeg faktisk godt lide - at de to kan lave lidt ting og lære hinanden endnu bedre at kende. Hun har gået der i lidt over 1 måned nu.

Nogle gange holder vi forlænget weekend og så holder vi hende hjemme om fredagen. Vi sætter hende ikke i gæstepleje så længe jeg går hjemme. Det ser vi ingen grund til. Så hun er hjemme når dp´er har ferie, fridage osv.

/Fenja

Anmeld

27. august 2012

MorDk

Jeg har været sygemeldt men har barsel nu...

Vores søn kommer i vuggestue stort set hver dag! Det har han brug for. Jeg henter ham bare tidligere og afl ham måske lidt senere... Selvfølgelig holder vi også nogle fridage... men det har været lidt svært for mig at have ham hjemme da jeg har haft meget ondt og været rigtig skidt! Så han har haft bedst af at være afsted...

Anmeld

27. august 2012

Nemesis

De er afsted hver dag. nu er Jonas startet skole, så der er ikke nogle ekstra fridage, mens Sara hun har korte dage og ikke kommer afsted hvis hun virker uoplagt eller er ked af det. Hun er der fra ca. 8.30 til 15..som regl tidligere nu hvor hun ikke sover så længe.

De har dog begge haft ekstra ferie. vi havde en uges ekstra fri sammen i sommers.

:-) Sisse

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

Camilla.. skriver:

pga. de spare her i kommunen, skal jeg kun til et møde hver. 3 månede.

- men, okay. tak for svar

Du er heldig

Anmeld

27. august 2012

GUSO

Her kommer Sofie i dp hver dag ca 8:30, 9-15 selvom jeg er på barsel, hun bliver dog hjemme hvis dp er syg eller på kursus..

Anmeld

27. august 2012

Silas&Mille

Silas kommer afsted hverdag, selvom vi begge går hjemme.

Han ELSKER at komme i DP og gider typisk slet ikke at sige farvel
Det er bestemt ikke fordi vi ikke gider at have ham hjemme, men han er simpelthen SÅ glad når han bliver afleveret

Anmeld

27. august 2012

MortilCilas

Camilla.. skriver:

Jeg er lidt nyss.

Fordi jeg er ledig, betyder det at min søn sjældent kommer i dagpleje.

Vil skyde på at han kommer afsted max. 1 gang om ugen, hvis ikke kun 1 gang hver 14. dag.

Sad lige og snakkede med min mand om det.

Jer andre der går ledelige, sender i ungerne afsted hverdag?

- Vi går til gym. og svøm med Malik to gange om ugen. Samt vi ses tit med en masse ( så han på den måde, stadig ses med en masse børn på hans egen alder)

da vi sendte ham i dagpleje tit førhen var det tit sådan at de kun var to børn, og nogen gange kun malik.. også ser jeg igen grund til at sende ham afsted.

Han er 2 år og 4 måneder

Cilas kommer afsted hver dag. Nu går jeg også i aktivering men også om fredagen når jeg har fri. Mest fordi han får brugt en masse krudt og han ELSKER at komme afsted. Han kommer så senere afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.