Min søn er mest hjemme..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kommer dit barn i dagpleje/vug hverdag (imens du er ledig)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.707 visninger
51 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Camilla..

Jeg er lidt nyss.

Fordi jeg er ledig, betyder det at min søn sjældent kommer i dagpleje.

Vil skyde på at han kommer afsted max. 1 gang om ugen, hvis ikke kun 1 gang hver 14. dag.

Sad lige og snakkede med min mand om det.

Jer andre der går ledelige, sender i ungerne afsted hverdag?

- Vi går til gym. og svøm med Malik to gange om ugen. Samt vi ses tit med en masse ( så han på den måde, stadig ses med en masse børn på hans egen alder)

da vi sendte ham i dagpleje tit førhen var det tit sådan at de kun var to børn, og nogen gange kun malik.. også ser jeg igen grund til at sende ham afsted.

Han er 2 år og 4 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

K&S

Jeps, Anton kommer som hovedregel afsted i DP hver dag, selvom jeg går ledig

Edit: han er afsted fra 9-15, men er stort set aldrig i gæstedagpleje, der holder jeg ham hjemme  

Anmeld

27. august 2012

Maja_4000

Langt fra hver dag .. Men da jeg var ledig var jeg i aktivering , så hun var jo nødt til at komme afsted .. De var heldigvis ret fleksible på mit aktiveringssted , så hun holdt en del fridage

Anmeld

27. august 2012

Janni.

Jeg har stemt ja på min kærestes vegne. Han går nemlig hjemme for evigt (førtids pensionist). Silas kommer afsted fordi han har brug for at mødes med andre jævnaldrende, og vi har ikke så mange venner/familie med jævnældrende børn. 

Dog kommer Silas feks aldrig i gæstedagpleje. Der holder vi ham hjemme. 

Vi snakker dog om at holde ham hjemme fra legestue, da det virker til at være for meget for Silas. 

Anmeld

27. august 2012

4kløver

Min gik hjemme til her i april og hun havde brug for at komme ud og lege med andre. Vi gik lidt legestue men ikke nok for hende. Så ja nu hvor jeg går hjemme med lillebror er hun i Dp og hun elsker det.

Anmeld

27. august 2012

Camilla..

Maja_4000 skriver:

Langt fra hver dag .. Men da jeg var ledig var jeg i aktivering , så hun var jo nødt til at komme afsted .. De var heldigvis ret fleksible på mit aktiveringssted , så hun holdt en del fridage

pga. de spare her i kommunen, skal jeg kun til et møde hver. 3 månede.

- men, okay. tak for svar

Anmeld

27. august 2012

bøllen

Jeg går hjemme sygemeldt og her kommer mindste manden afsted hverdag. Men aflevere senere.

Anmeld

27. august 2012

Camilla..

Janni. skriver:

Jeg har stemt ja på min kærestes vegne. Han går nemlig hjemme for evigt (førtids pensionist). Silas kommer afsted fordi han har brug for at mødes med andre jævnaldrende, og vi har ikke så mange venner/familie med jævnældrende børn. 

Dog kommer Silas feks aldrig i gæstedagpleje. Der holder vi ham hjemme. 

Vi snakker dog om at holde ham hjemme fra legestue, da det virker til at være for meget for Silas. 

Ja, okay. Det forstår jeg godt

- Sådan er det også med Malik mht. legestue.

Anmeld

27. august 2012

Laulund87

Ja hun kommer i vuggestue hver dag selvom jeg går hjemme (Førtidspensionist)

Hun har dog korte dage..

Anmeld

27. august 2012

S.Maria

Nu er jeg godt nok ikke ledig, men pt afløser. Jeg er derfor ikke på arbejde hver dag. De dage jeg er hjemme kommer min datter også i DP da jeg synes det er vigtigt at hun kommer op til de andre børn og leger og så tror jeg også de lærer meget af andre børn. Det er også vigtigt for mig med en fast rutine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.