Vis os andre dit (kæle)dyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

Camilla <3

Ka+Ma=Be skriver:

Dejligt at se andre med slanger! Har selv en lille kongepython på 3½ år

hehe ja, jeg så godt du har en slange også  Den er rigtig flot 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Ka+Ma=Be

Chancen skriver:

hehe ja, jeg så godt du har en slange også  Den er rigtig flot 

Tak skal du have! Det er nogle smukke smukke dyr 

Anmeld

26. august 2012

Camilla <3

Ka+Ma=Be skriver:

Tak skal du have! Det er nogle smukke smukke dyr 

Meget!  Jeg var utrolig bange for at holde ham til at starte med, fordi det for mig var en stor slange "dengang"  Men jeg gik helt i selvsving, da jeg først holdte ham  Syntes det er helt fantastisk at mærke, hvordan hele kroppen arbejder og hvor stærke de er .. 

Anmeld

26. august 2012

Fenja09

Ka+Ma=Be skriver:

Flot kat Er det en ragdoll? (jeg er minus forstand på katte, men synes at ragdoll'er er VILDT flotte)

Ja, Ragdolls er rigtig smukke, men vores hankat er en blanding af en Hellig Birma/Colorpoint Perser og hunkatten er ren Colorpoint Perser  

Ragdolls har andre tegninger i hovedet

/Fenja

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Camilla.. skriver:

Wauw! Hvor han den bare nogen flotte øjne

Rigtig smuk kat.

( og jeg er normalt slet ikke til katte, men hold nu op )

Årh mange tak 

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Fenja09 skriver:

Ja, Ragdolls er rigtig smukke, men vores hankat er en blanding af en Hellig Birma/Colorpoint Perser og hunkatten er ren Colorpoint Perser  

Ragdolls har andre tegninger i hovedet

/Fenja

Hmmm.. syntes da min Aýa ligner dine med hensyn til aftegningerne, men jeg har fået af vide hun er en ragdoll ? Har dog ingen forstand på det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

DKTiha

billed spam

herhjemme har vi hunden Shiba på 9 uger

også har vi sommerfugl agamen petri

og skægagamerne : spir,doggy og speedy

oooog den blå tunget skink trucker

6 leopard gekkoer som dog ikke har nogen navne..

oooogså daggekko ;;. lillefod
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

Fenja09

Tanjadamgaard skriver:

Hmmm.. syntes da min Aýa ligner dine med hensyn til aftegningerne, men jeg har fået af vide hun er en ragdoll ? Har dog ingen forstand på det 

Din kat er nok en Ragdoll hvis du har fået det af vide - jeg vil mene at din kats aftegninger hedder seal-point. Man siger at for at vide om det er en "rigtig Ragdoll" så skal man kunne slippe katten fra armene og hvis den lander som en "kludedukke - derefter navnet Ragdoll", så er den ægte. Lander den på benene, så er det højest sandsynligt ikke. Men der sker jo smuttere

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Fenja09 skriver:

Din kat er nok en Ragdoll hvis du har fået det af vide - jeg vil mene at din kats aftegninger hedder seal-point. Man siger at for at vide om det er en "rigtig Ragdoll" så skal man kunne slippe katten fra armene og hvis den lander som en "kludedukke - derefter navnet Ragdoll", så er den ægte. Lander den på benene, så er det højest sandsynligt ikke. Men der sker jo smuttere

Ej, alle katte lander på benene  De kaldes ragdoll fordi de er så slappe i musklerne når man løfter dem! 

//  Ragdoll betyder kludedukke på engelsk. Racen har fået dette navn, fordi de, når man samler dem op, slapper fuldstændigt af i musklerne og hænger i armene som en kludedukke.  - Ragdoll klubben Danmark 

Anmeld

26. august 2012

Fenja09

Tanjadamgaard skriver:

Ej, alle katte lander på benene  De kaldes ragdoll fordi de er så slappe i musklerne når man løfter dem! 

//  Ragdoll betyder kludedukke på engelsk. Racen har fået dette navn, fordi de, når man samler dem op, slapper fuldstændigt af i musklerne og hænger i armene som en kludedukke.  - Ragdoll klubben Danmark 

Min veninde avler Ragdolls og ja, det er korrekt at de kaldes Ragdolls pga deres muskler, men min veninde har udelukkende katte som ikke lander på benene - det er sådan de avler dem. Så nej, det er ikke alle katte der vælger at lande på benene, hvis man giver slip på dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.