Vis os andre dit (kæle)dyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

wamse

Animalia skriver:

Fedt! Jeg overvejede på et tidspunkt stærkt at få en skægagame.. men nu har vi så mange dyr så det ville være lidt i overkanten

Hihi har den hund en hat på?

He he ja han har så, det er derfor han ser så mellem fornøjet ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Sophie90

wamse skriver:

He he ja han har så, det er derfor han ser så mellem fornøjet ud 

Haha Ih hvor jeg elsker sådan noget..

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

MilleMus1988 skriver:

vi har vores Pjuske der er en hankat på 1 ½ år

han er Norsk skovkat

Hihi hvor er han fin.. Elsker hans ansigtsudtryk.. Virkelig et typisk katte udtryk :b

Anmeld

26. august 2012

DitteFisk

Her er vores lækre Mauritz - billedet er taget da han lige var kommet hjem til os for en måned siden  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

Belle <3 

2 år Dem vi møder på vores gåture tror altid hun er en lille hvalp på få måneder

Hun er så god og rolig, hun er faktisk en nærvøs hund, men alligevel er hun fantastisk med børn. Hun er så god og mild. Og så er hun en lille fis på 10 kg, skønt hun ligner en hun der burde være lab størrelse.

Og så bliver hun en fantastisk mor engang. Hun har været "jordemoder" ved en kattefødsel, passet killinger, vasket dem og leget med dem, og da vi fik vores søn var hun også vild for at hjælpe med ham. Hun ELSKER simpelhen små nye, om de er mennesker, katte eller hunde.

Så god Belle

De sidste billeder er fra hun var hvalp.

Anmeld

26. august 2012

LilleLene

Animalia skriver:

Jeg har selv 17 hængebugsvin (som jeg sælger ud af, i alle størrelse og udformninger hehe), 4 katte, 2 rotter og 2 kaniner også en masse høns..

ååååååårh :') Hvor store bilver de ?

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

LilleLene skriver:

De bliver ret store.. Omkring 40-50 kg.. hehe Men de kan blive ligeså tamme som en hund, vores orne der hedder Mons er helt tam, han er vores avls orne, vi spiser alt afkommet, det der ikke bliver solgt altså hehe..

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

LilleLene skriver:

De bliver ret store.. Omkring 40-50 kg.. hehe Men de kan blive ligeså tamme som en hund, vores orne der hedder Mons er helt tam, han er vores avls orne, vi spiser alt afkommet, det der ikke bliver solgt altså hehe..

Anmeld

26. august 2012

jydeinden

Animalia skriver:

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

lige nu og her har jeg ingen dyr, men skulle jeg have en lille hund ( er mest til de store) så skulle det være sådan en her

http://www.dogbreedinfo.com/cavalierkingcharlesspaniel.htm

men ellers håber jeg og regner med at vi en dag skal have en lille kat

Anmeld

26. august 2012

Rosengreen

Vi har Freya. En dansk/svensk gårdhund på 2 1/2 år  Dejlig livlig og legesyg! Men bestemt også en hyggehund når der falder ro på 

Derudover har vi Bella, en kanin af racen løvehoved. Vi fik den sammen med dens søster, Nala, som desværre måtte aflives i maj måned, efter en blodprop i ryggen, kun et år gammel  Vi fik dem da de var helt små, da deres mor døde af en infektion da de kun var 5 uger gamle. Så de blev hurtigt meget tamme og vant til mennesker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.