Vis os andre dit (kæle)dyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

LilleLene

Animalia skriver:

De bliver ret store.. Omkring 40-50 kg.. hehe Men de kan blive ligeså tamme som en hund, vores orne der hedder Mons er helt tam, han er vores avls orne, vi spiser alt afkommet, det der ikke bliver solgt altså hehe..

hold da op en krabat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Clisolka

Jeg har disse 2 dejlige damer 

Tulle og Nala 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

LilleLene skriver:

hold da op en krabat

Hehe nah altså alm. grise af f.eks. racen hampshire,´dansk landrace, yorkshire eller duroc (som bruges i produktionen), vejer som fuldvoksne mellem 250 og 400 kg.. Så det er faktisk en ret lille gris :b men stor at have indendørs hehe.. Det har vi så heller ikke..

Anmeld

26. august 2012

Tanjadamgaard

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

Her er Aýa, som vi elsker overalt på jorden 

Anmeld

26. august 2012

LilleLene

Animalia skriver:

Hehe nah altså alm. grise af f.eks. racen hampshire,´dansk landrace, yorkshire eller duroc (som bruges i produktionen), vejer som fuldvoksne mellem 250 og 400 kg.. Så det er faktisk en ret lille gris :b men stor at have indendørs hehe.. Det har vi så heller ikke..

jow jow men nu når det er kæledyr er den meegt stor

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

LilleLene skriver:

jow jow men nu når det er kæledyr er den meegt stor

Haha ja det er rigtigt Men dyrlæen ude på arbejdet siger faktisk han tager ud til Holbæk engang imellem fordi han skal klippe negle på et hængebugsvin der bor i lejlighed haha..

Anmeld

26. august 2012

Princesspigen

jeg vil da os lige være med her

har mine 2 katte, Princess (lille og stribet) og Kovu(den sorte),

der ud over er jeg lige flyttet sammen med kæresten der har Fie(grå Hankat, men har desværre ingen billeder af ham pt),

og så deler jeg en Fransk bulldog Ida med min far  

Anmeld

26. august 2012

come2

sommerbarn<3 skriver:

Belle <3 

2 år Dem vi møder på vores gåture tror altid hun er en lille hvalp på få måneder

Hun er så god og rolig, hun er faktisk en nærvøs hund, men alligevel er hun fantastisk med børn. Hun er så god og mild. Og så er hun en lille fis på 10 kg, skønt hun ligner en hun der burde være lab størrelse.

Og så bliver hun en fantastisk mor engang. Hun har været "jordemoder" ved en kattefødsel, passet killinger, vasket dem og leget med dem, og da vi fik vores søn var hun også vild for at hjælpe med ham. Hun ELSKER simpelhen små nye, om de er mennesker, katte eller hunde.

Så god Belle

De sidste billeder er fra hun var hvalp.

Ved du hva hun er blandet med?

Anmeld

26. august 2012

Skifreaken

Måtte desværre sælge min dejlige fjordhest da jeg blev gravid

Så nu har vi bare Fru Madsen, vores skønne undulat :p

Anmeld

26. august 2012

MariaKyedDK

Animalia skriver:

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

vi har en lille kærlig chihuahua hvalp som hedder Thaiza

i får os lige et billede af hende eller 3 haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.