Vis os andre dit (kæle)dyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.017 visninger
74 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Sophie90

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Sophie90

Jeg har selv 17 hængebugsvin (som jeg sælger ud af, i alle størrelse og udformninger hehe), 4 katte, 2 rotter og 2 kaniner også en masse høns..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Animalia skriver:

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

Jeg har desværre intet ..

Men ønsker mig den her hund, mere end noget andet ..  

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Vi har marsvin og hund og en mother fucker stor edderkop i haven Den har boet her et par uger, vi er begyndt at synes om at den er der.

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

AalborgPigen skriver:

Jeg har desværre intet ..

Men ønsker mig den her hund, mere end noget andet ..  

Hehe orh hvor er den også kær .. Kan jeg da godt forstå.. Ønsker mig også meget en hund, men det er bedst hvis vi venter til vi ikke har katte mere..

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

TeamRocket skriver:

Vi har marsvin og hund og en mother fucker stor edderkop i haven Den har boet her et par uger, vi er begyndt at synes om at den er der.

Haha.. Ja det kender jeg faktisk godt, specielt når man ser de lige tager en flue

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Animalia skriver:

Hehe orh hvor er den også kær .. Kan jeg da godt forstå.. Ønsker mig også meget en hund, men det er bedst hvis vi venter til vi ikke har katte mere..

Ja den smelter bare mit hjerte .. 

Ja det kan jeg sagtens forståå.. Det er ikke altid godt med hund og kat .. 

Anmeld

26. august 2012

mpr

Vi har indtil videre kun vores lækre dovne hankat som bare er helt igennem fantastisk ^^

Vi regner dog med at udvide med en lille hund når vi engang får mulighed for at flytte i noget større men det tager vi til den tid

Anmeld

26. august 2012

Sophie90

AalborgPigen skriver:

Ja den smelter bare mit hjerte .. 

Ja det kan jeg sagtens forståå.. Det er ikke altid godt med hund og kat .. 

Nej det er lige det.. For det første ville jeg være bange for de løb væk og ellers at jeg ikke havde nok tid til dem fordi en hund kræver jo altså meget opmærksomhed

Anmeld

26. august 2012

Muffin_girl

Animalia skriver:

Nej det er lige det.. For det første ville jeg være bange for de løb væk og ellers at jeg ikke havde nok tid til dem fordi en hund kræver jo altså meget opmærksomhed

En hund kræver MEGA meget opmærksomhed. Og man skal være forberedt på alt den tid det kræver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.