Vis os andre dit (kæle)dyr :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Ved du hva hun er blandet med?

Ja det ved jeg, for min mor har faderenog min kærestes bror har moderen. Moderen erblanding mellem springerspaniel dansk svensk gårdhund og faderen er halv border terrie og dens mor er blandinmenes halv dansk svensk og så er der cocker spaniel dansk svensk gravhund og engelsk glathåret foxterrie i ogsa. Jeg har "stamtavle" hvor der skal præcis hvor meget af hver race der er i. Et ægte gadekryds med styr på detaljerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Emmamusen2010

Vi har en dejlig rottedreng Dexter, han er børnenes bedste ven og vores søde kat Emil

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2012

AnonymMor

Animalia skriver:

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

første billede er vores dejlige lille turbo gris hehe en lille fransk bulldog på 11 uger ved navn Abbie..

billede 2 er vores gamle Labrador på 12 år king hedder han...

billede 3 er vores Kongepython Shorty på 5 år ca (Vi har haft ca 15 kongepython af forskellige morpher, men hende her er den sidste vi har tilbage )  

Anmeld

27. august 2012

Ka+Ma=Be

Fenja09 skriver:

Ja, Ragdolls er rigtig smukke, men vores hankat er en blanding af en Hellig Birma/Colorpoint Perser og hunkatten er ren Colorpoint Perser  

Ragdolls har andre tegninger i hovedet

/Fenja

Ahh ok! Synes bare den lignede

Anmeld

27. august 2012

come2

sommerbarn<3 skriver:

Ja det ved jeg, for min mor har faderenog min kærestes bror har moderen. Moderen erblanding mellem springerspaniel dansk svensk gårdhund og faderen er halv border terrie og dens mor er blandinmenes halv dansk svensk og så er der cocker spaniel dansk svensk gravhund og engelsk glathåret foxterrie i ogsa. Jeg har "stamtavle" hvor der skal præcis hvor meget af hver race der er i. Et ægte gadekryds med styr på detaljerne

Den ligner bare helt vild min hund.  

Så skulle lige høre om det var samme blanding

Anmeld

27. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
come2 skriver:

Den ligner bare helt vild min hund.  

Så skulle lige høre om det var samme blanding

Ej hvor sjovt. Hvad er din blandet med? Har du lagt et billede ind af den?

Anmeld

27. august 2012

Mor til Ella

Jaa som overskriften siger synes jeg bare det kunne det være sjovt at se hvilke forskellige dyr folk har og evt. udveksle erfaringer

Vi har en LÆKKER boxer

Anmeld

27. august 2012

Mor til Ella

Rinepigen skriver:

første billede er vores dejlige lille turbo gris hehe en lille fransk bulldog på 11 uger ved navn Abbie..

billede 2 er vores gamle Labrador på 12 år king hedder han...

billede 3 er vores Kongepython Shorty på 5 år ca (Vi har haft ca 15 kongepython af forskellige morpher, men hende her er den sidste vi har tilbage )  

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge og ikke noget negativt i det over hoved

MEN hvorfor vælger man en slange til "kæledyr"?

Bare af ren interesse

Anmeld

27. august 2012

AnonymMor

Mor til Ella skriver:

Jeg bliver simpelthen nød til at spørge og ikke noget negativt i det over hoved

MEN hvorfor vælger man en slange til "kæledyr"?

Bare af ren interesse

Det er helt okay at du spørger

Vil nu heller ikke betegne en slange som et "kæledyr" men mere et hobby/kig dyr. tror bare det er mere fordi vi synes de er facinerede at kigge på

Selvfølgelig tager vi hende ud en gang i mellem for at "hygge" men det sker sjældent da hun jo ikke er et "tamt" dyr og heller ikke kan blive det som sådan.. de kan blive håndvandte og det er også det

Ellers piller vi kun inde ved hende når hun skal spise eller have rent vand osv

Anmeld

27. august 2012

LilleLene

Animalia skriver:

Haha ja det er rigtigt Men dyrlæen ude på arbejdet siger faktisk han tager ud til Holbæk engang imellem fordi han skal klippe negle på et hængebugsvin der bor i lejlighed haha..

haha hvor sødt altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.