Hvilken vinterstøvler har I købt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

bøllen

Nemesis skriver:

I år har vi købt Primigi til mig, superfit til jonas (den vejer bare ingenting den støvle) og Sara har fået to par richter, da hun skal i børnehave.(det ene par med uldfoer)

ellers har jeg gået efter Kennedy støvler..har aldrig haft problemer med det mærke og Elefanten fra Deichaman, da de kommer i forskellige bredder,

sidste år havde Sara et par vinterstøvler med uldfoer i...hun elskede de støvler!

Har prøvet bundgaard i flere omgange og det gør jeg ikke mere. De holder ikke tæt og de sidste sara fik smittede af...selv efter 3 mdrs brug. Så nu er det slut med Bundgaard her.

Kangaroos har jeg også kun været tilfreds med.

:-) Sisse

Dumt spørgsmål er suerfit et mærke ?? 

Har lige p.t kik på Ecco da en del her anbefaler dem.

Sidste år havde vi Bisgaard med udfoer , de var super lækre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

bøllen

Mette. skriver:

Jeg synes de er meget almindelige. jeg har købt str. 24 til Emilie til i år - hun er 2 1/2 når hun skal bruge dem og har lige nu 1,8 cm at vokse i, så tror de kan holde hele vinteren. 

Ok er nemt meget i tvivl hvilken str. Han bruger 25 lige nu i kondisko. Så tænker str 26.

Har fundet et par som er brugt få gange. Håber ikke de er solgt 

Anmeld

22. august 2012

Nemesis

Bøllen skriver:

Dumt spørgsmål er suerfit et mærke ?? 

Har lige p.t kik på Ecco da en del her anbefaler dem.

Sidste år havde vi Bisgaard med udfoer , de var super lækre.

Ja det er det :-)

Ecco tror jeg bestemt også er godt...bare så dyyyrt :-D

Sisse

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Nemesis skriver:

Ja det er det :-)

Ecco tror jeg bestemt også er godt...bare så dyyyrt :-D

Sisse

Ok har jeg nemlig aldrig hørt om.

Ja meget har dog fundet et par som er brugt ganske lidt . Til en ok pris. Håber ikke de er solgt

Anmeld

22. august 2012

Vidunderligeunger

helle85 skriver:

det problem har vi også haft med vores datter nå vi har brugt ecco støvler så sidste år prøvede støvler fra naturino og de var super gode og holdt hendes føder varme den eneste ulempe var at da det var meget vådt der havde hun våde fødder (den børnehave de går i ligger der storer mængter vand lige så snart de regner) så vi havede et par termo støvler ved siden af til nå det var meget vådt

hvor irriterende! var det ikke tex membran i naturino? jeg vil ik ha hende i termostøvler endnu, hun er kun 2 1/2 og en lille een af slagsen,  så ille gerne have nogen som bare fungerede

Anmeld

22. august 2012

Mette.

Bøllen skriver:

Ok er nemt meget i tvivl hvilken str. Han bruger 25 lige nu i kondisko. Så tænker str 26.

Har fundet et par som er brugt få gange. Håber ikke de er solgt 

Emilie er i str. 22 nu, så jeg ved ikke om det kan hjælpe. ellers skal du gå i en skohandler hvor de kan måle foden præcis til hvilken størrelse han skal have.

Anmeld

22. august 2012

HeXeri

SKO-ringen er hamrende dyre, det gør ondt i mit nærige jydehjerte at skulle aflevere 500 kr for et par sko han bruger i 1 sæson.
Så jeg tror vi hopper på DILLE fra Føtex i år, har hørt rigtigt meget godt om dem.

Men køber dem slet ikke før det er ved at være koldt. Dén hoppede vi på med sandaler og har nu spritnyt sæt sandaler i str 21 - fordi han lige hoppede en størrelse over

Anmeld

22. august 2012

Kvist

Jeg har lige købt disse til min søn, fra ECCO.. Fandt dem på bud til 499 på skolagerets hjemmeside.. Og så var det bare med at slå til..

Havde også ECCO til ham sidste vinter, og de var intet mindre end fantastiske..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2012

Faith

Har ikke købt endnu, men har besluttet at jeg skal prøve Sorel støvler til dem i år. De er med Goretex og super lækre! Koster 450 kr hvilket jeg synes er en overkommelig pris for vinterstøvler.

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Kvist skriver:

Jeg har lige købt disse til min søn, fra ECCO.. Fandt dem på bud til 499 på skolagerets hjemmeside.. Og så var det bare med at slå til..

Havde også ECCO til ham sidste vinter, og de var intet mindre end fantastiske..

Dem har jeg fået i kikkerten også 

500 er også mange penge men kan gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.