Hvilken vinterstøvler har I købt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.934 visninger
80 svar
0 synes godt om
21. august 2012

bøllen

Og hvilken kan I anbefale ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

trunte89

Vinterstøvler? Har først fået købt sandaler for en måneds tid siden
Men s
Vil prøve om jeg kan finde nogle sorel støvler til hende. Synes de er SÅ fede.

Anmeld

21. august 2012

Tvillingemor80

puha har slet ikke tænkt i de baner endnu ..

Men tror det bliver noget fra bundgaard - er så glad for de alm. sko vi har derfra ..

Anmeld

21. august 2012

Sara.

Jeg har ikke købt endnu, men er begyndt så småt at kigge.

Min datter har en bred fod, og sidste års vinterstøvler fandt jeg desværre ud af at de faktik var lige smalle nok. Så er på udkig efter brugte Angulus vinterstøvler til hende. Har hørt de skulle være brede. ( så hvis nogen herinde har nogen til salg str 31 ca tror jeg så sig til). Men de skal ikke være slidte og skæve. Har desværre ikke råd til at købe dem fra nye.

Min søns fødder er lidt specielle så skal ud i butikkerne og se hvilke der sidder godt på dem. Men kunne forestille mig at Ecco er et valg, deres sandaler sidder godt.

Mine børn har før haft Geox, Ecco, Bundgaard, Bisgaard, Skofus vinterstøvler.. alle har vi været tilfredse med :-)

Anmeld

21. august 2012

bøllen

trunte89 skriver:

Men s

Hi hi problemer er bare hvis man venter for længe efter de er kommet i butikkerne er der sandsynlighed for den rigtige str er udsolgt

Anmeld

21. august 2012

bøllen

trunte89 skriver:

Men s

Har også kik på sorel men kan ikke finde ud af om de er for tunge

Anmeld

21. august 2012

bøllen

Tvillingemor90 skriver:

puha har slet ikke tænkt i de baner endnu ..

Men tror det bliver noget fra bundgaard - er så glad for de alm. sko vi har derfra ..

Er så småt begyndt at tænke i de baner da jeg har hørt de hurtigt bliver udsolgt når først de er i butikkerne.

Vi havde Bisgaard sidste år SUPER støvler - måske vi skulle gå efter dem igen 

Anmeld

21. august 2012

bøllen

Sara. skriver:

Jeg har ikke købt endnu, men er begyndt så småt at kigge.

Min datter har en bred fod, og sidste års vinterstøvler fandt jeg desværre ud af at de faktik var lige smalle nok. Så er på udkig efter brugte Angulus vinterstøvler til hende. Har hørt de skulle være brede. ( så hvis nogen herinde har nogen til salg str 31 ca tror jeg så sig til). Men de skal ikke være slidte og skæve. Har desværre ikke råd til at købe dem fra nye.

Min søns fødder er lidt specielle så skal ud i butikkerne og se hvilke der sidder godt på dem. Men kunne forestille mig at Ecco er et valg, deres sandaler sidder godt.

Mine børn har før haft Geox, Ecco, Bundgaard, Bisgaard, Skofus vinterstøvler.. alle har vi været tilfredse med :-)

Er også bare så småt begyndt at kikke .

Knægten her har også en bred fod kikkede på dille termo støvler men de så smalle ud :-(

Sidste år havde vi Bisgaard lækker støvler men ved ikke om de er nok nu han skal i børnehave. Min erfaring fra arbejde ( børnehave )er de oftes bruger termo støvlerne 

Anmeld

21. august 2012

Polkaprik

Har lige købt disse til børnenes dag i Skoringen. Så får man jo 2 par sko/støvler til det dyreste pars pris

Så jeg snuppede lige et par sneakers med til hende for ialt 600 kr

Michelle

Anmeld

21. august 2012

bøllen

Polkaprik skriver:

Har lige købt disse til børnenes dag i Skoringen. Så får man jo 2 par sko/støvler til det dyreste pars pris

Så jeg snuppede lige et par sneakers med til hende for ialt 600 kr

Michelle

Ja så det godt - glemte det igen ( Aghhh ) 

Ih de er fine - har kikket på et par brugte sorel ( som er som nye )

Men kan ikke finde ud af om de er for tunge 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.