Hvilken vinterstøvler har I købt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2012

roenlund

Jeg har købt et par primigi vinterstøvler og fordi det var til børnenes dag købte jeg også et par skofus i nunmmeret større så må han da have varme fødder hele vinteren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2012

trunte89

Hi hi problemer er bare hvis man venter for længe efter de er kommet i butikkerne er der sandsynlighed for den rigtige str er udsolgt

Nemlig. Derfor blev det heller ikke til sorel sidste år. Kunne ikke få den model jeg gerne ville have i den rigtige størrelse.

Jeg tør bare ikke købe støvler allerede i år, det blev noget bøvl med sandaler, da jeg ikke kunne regne størrelsen ud, og det mærke jeg fandt var stor i størrelsen, så venter med støvler til vi kommer tættere på, og så må jeg håbe jeg kan få hvad jeg gerne vil

Anmeld

21. august 2012

trunte89

Bøllen skriver:

Har også kik på sorel men kan ikke finde ud af om de er for tunge

Dt er nemlig også det jeg er bange for, men der var flere fra min datters børnehave sidste vinter der havde dem, både helt små og større børn.

Anmeld

21. august 2012

Mette.

Bøllen skriver:

Og hvilken kan I anbefale ???

Vi har købt Ecco igen i år. Min datter har en lille smal fod og de sidder perfekt - hun havde også Ecco sidste år.

Anmeld

21. august 2012

bøllen

trunte89 skriver:

Dt er nemlig også det jeg er bange for, men der var flere fra min datters børnehave sidste vinter der havde dem, både helt små og større børn.

Ok må lige prøve om jeg kan finde et stede de forhandler de små str og prøve dem.

Anmeld

21. august 2012

bøllen

Mette. skriver:

Vi har købt Ecco igen i år. Min datter har en lille smal fod og de sidder perfekt - hun havde også Ecco sidste år.

Min dreng har brede fødder så Ecco dur nok ikke her, dem har jeg ellers også har for øjet. Hmm må finde nogle som er brede i modellen.

Anmeld

21. august 2012

bøllen

roenlund skriver:

Jeg har købt et par primigi vinterstøvler og fordi det var til børnenes dag købte jeg også et par skofus i nunmmeret større så må han da have varme fødder hele vinteren...

Vi havde prigrimi den første vinter,men der gik han ikke så meget. Og sidste år bisgaard. Han har en noget bred fod så ved ikke lige hvad jeg skal jagte iår. 

Anmeld

21. august 2012

bøllen

trunte89 skriver:

Nemlig. Derfor blev det heller ikke til sorel sidste år. Kunne ikke få den model jeg gerne ville have i den rigtige størrelse.

Jeg tør bare ikke købe støvler allerede i år, det blev noget bøvl med sandaler, da jeg ikke kunne regne størrelsen ud, og det mærke jeg fandt var stor i størrelsen, så venter med støvler til vi kommer tættere på, og så må jeg håbe jeg kan få hvad jeg gerne vil

Nej det jo lige det. Og str svinger så meget fra mærke til mærke. Men tænker der jo alligevel ikke er sååå længe igen til de skal bruges. At dømme udfra vores skønne vejr

Anmeld

21. august 2012

Pige2009

Bøllen skriver:

Ecco!  Vi har haft Ecco til Laura i hendes første to vintre og jeg har lige købt et par magen til idag

Anmeld

21. august 2012

4xGreve

Bøllen skriver:

Ecco

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.