Hvilken vinterstøvler har I købt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2012

bøllen

marius' mor skriver:

Vi køber altid Ecco for at passe max på hans fødder.. Sidste vinter havde M et par vinterstøvler med 2  velcrobånd fra ecco.. De var super.. Især når man har et barn der ikke vil sidde stille imens han får sko på.. Kan klart anbefales..

Tror også vi går efter ecco kan se rigtig mange anbefaler dem. Så der må jo være noget om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Faith skriver:

Har ikke købt endnu, men har besluttet at jeg skal prøve Sorel støvler til dem i år. De er med Goretex og super lækre! Koster 450 kr hvilket jeg synes er en overkommelig pris for vinterstøvler.

Hvor har du set Sorel støvlerne til den pris ? 

Anmeld

23. august 2012

bøllen

Aisha skriver:

Hvor har du set Sorel støvlerne til den pris ? 

Jeg søgte på sorel støvler til børn og fandt dem også til den pris . Har ikke købt men skulle undersøge str .

Anmeld

23. august 2012

marius' mor

Bøllen skriver:

Tror også vi går efter ecco kan se rigtig mange anbefaler dem. Så der må jo være noget om det

Anmeld

23. august 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Bøllen skriver:

Jeg søgte på sorel støvler til børn og fandt dem også til den pris . Har ikke købt men skulle undersøge str .

Hm jeg kan ikke finde dem til den pris. Jeg har tænk mig og købe dem til min søn. Han bruger str. 22. Min datter har nogle fra sidste år og dem gav jeg 800kr for og de var på tilbud. (str. 31)

Anmeld

23. august 2012

Moma

Kvist skriver:

Jeg har lige købt disse til min søn, fra ECCO.. Fandt dem på bud til 499 på skolagerets hjemmeside.. Og så var det bare med at slå til..

Havde også ECCO til ham sidste vinter, og de var intet mindre end fantastiske..

Dem havde vores søn også sidste vinter, og dem var vi glade for.

Anmeld

23. august 2012

signe.

Vi har købt Ecco til hasse. Han har en meget smal fod og så er Ecco geniale. Sko og sandaler er også fra Ecco, kan KUN anbefales!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2012

Kvist

Moma skriver:

Dem havde vores søn også sidste vinter, og dem var vi glade for.

Det lyder godt.. De er lige kommet ind af døren med posten.. Så meget hurtig levering eftersom jeg først bestilte dem i går.. Så skal Albert bare lige prøve dem når han kommer hjem fra DP..

Anmeld

23. august 2012

Silas&Mille

Vi har ikke købt endnu, men ungernes farmor og farfar snakker om at Silas skal have en flyverdragt og vinterstøvler fra ADI.

TOPS har tilbud på begge dele for 699,- for tiden.

Anmeld

23. august 2012

bøllen

Aisha skriver:

Hm jeg kan ikke finde dem til den pris. Jeg har tænk mig og købe dem til min søn. Han bruger str. 22. Min datter har nogle fra sidste år og dem gav jeg 800kr for og de var på tilbud. (str. 31)

Var bare denne side jeg kom frem til. Skulle bruge cm mål på str 

http://www.babybusiness.dk/sorel-vinterstoevler-til-de-mindste.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.