Hvilken vinterstøvler har I købt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2012

bøllen

Faith skriver:

Har ikke købt endnu, men har besluttet at jeg skal prøve Sorel støvler til dem i år. De er med Goretex og super lækre! Koster 450 kr hvilket jeg synes er en overkommelig pris for vinterstøvler.

Er vild med sorel, men er bange for de er tunge. Har dem selv. Og det er jo ikke de mindste støvler. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2012

Kvist

Bøllen skriver:

Dem har jeg fået i kikkerten også 

500 er også mange penge men kan gå.

De koster 680 normalt.. Og så er der fri fragt.. Så sys faktisk det var en overkommelig pris for et par ECCO vinterstøvler..

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Mette. skriver:

Emilie er i str. 22 nu, så jeg ved ikke om det kan hjælpe. ellers skal du gå i en skohandler hvor de kan måle foden præcis til hvilken størrelse han skal have.

Og du har købt 24 ? Så er det nok ikke helt galt med 26. Han er lige hoppet i 25 i de nye kondisko. Sandaler er 24.

De fortalte i babysam sidste år man skulle regne med ca 2 nr , et forår og et efterår.

Håber ikke de er solgt dem jeg har fundet

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Kvist skriver:

De koster 680 normalt.. Og så er der fri fragt.. Så sys faktisk det var en overkommelig pris for et par ECCO vinterstøvler..

Ja de må man sige har et par Ecco i kikkerten som er som nye. Til en ok pris håber ikke de er solgt

Anmeld

22. august 2012

Kvist

Bøllen skriver:

Ja de må man sige har et par Ecco i kikkerten som er som nye. Til en ok pris håber ikke de er solgt

Har også selv kigget brugt, men holdt ved min holdning med ikke at købe brugte sko.. Men det kommer jo også an på hvad man selv sys..

Anmeld

22. august 2012

Faith

Bøllen skriver:

Er vild med sorel, men er bange for de er tunge. Har dem selv. Og det er jo ikke de mindste støvler. 

Der er kommet nogle nye der er virkelig lette. For det er rigtigt nok at Sorel plejer at være tunge. Men ikke disse!

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Faith skriver:

Der er kommet nogle nye der er virkelig lette. For det er rigtigt nok at Sorel plejer at være tunge. Men ikke disse!

Ok det var jeg ikke klar over

Anmeld

22. august 2012

bøllen

Kvist skriver:

Har også selv kigget brugt, men holdt ved min holdning med ikke at købe brugte sko.. Men det kommer jo også an på hvad man selv sys..

Har hørt det er en skrøne med brugte sko. Har dem jeg har kikket på er som nye dvs brugt få gange. Det har jeg ikke betænkeligheder ved

Anmeld

22. august 2012

Brams

Bøllen skriver:

Og hvilken kan I anbefale ???

OMG! Det er jeg da slet slet ikke begyndt at tænke på endnu. Købte forleden nye alm. sko til hende

Sidste år havde vi vinterstøvler fra Bundgaard og dem var vi rigtig glade for.

Anmeld

22. august 2012

Mette.

Bøllen skriver:

Og du har købt 24 ? Så er det nok ikke helt galt med 26. Han er lige hoppet i 25 i de nye kondisko. Sandaler er 24.

De fortalte i babysam sidste år man skulle regne med ca 2 nr , et forår og et efterår.

Håber ikke de er solgt dem jeg har fundet

Ja, så det skal nok passe med 26 så håber du får fat i dem så.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.