trunte24 skriver:
Nu kommer jeg lige til at blande mig her
Men du skrev jo før, at DU ikke var for en 7/7 ordning, hvordan handler det om hvad der er bedst for barnet?
10 dage er rigtig længe at vente før man igen skal se sin far når man er barn. Vi har 7/7 ordning og mit barn er ikke engang 2 endnu, men det har vi fordi det er synd for ham, at der skal gå så mange dage hvor han ikke ser den ene af os. Vi har så delt det op, så det hedder 3-2-2-3-2-2 i stedet for 7-7.
Jeg synes det der med at far kun har barnet hver anden weekend, det er da både synd for barn og mand! Hvilket forhold får man så til hinanden?
her må jeg erklære mig enig 
min mnd og jeg er lige gået fra hinanden, og grundet hans arbejdstider, har jeg min datter hos mig i hverdagen, og så er hun hos ham hveranden weekend. hvis det havde kunnet lade sig gøre, så havde vi også valgt en 7/7 ordning, da jeg på ingen måde vil stå imellem far og barn. han har også fået at vide at hvis han har en fridag, skal han endelig komme og hente hende, så de kan tilbringe noget tid sammen der! samt at han kan komme her lige så meget han har lyst til. og især når den lille kommer, da an ikke skal gå glip af noget!
det erjo trods alt ikke børnenes skyld at man ikke kan sammen længere, og det er der alt for mange, der glemmer, tror jeg
Anmeld