Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ja, vi kan bedst lide de gode historier i denne gruppe

Ja det kan vi! Synes også det er ved at være længe siden der har været en rigtig god en! for at vi to står for at starte en god bølge

Hvornår kan l starte igen? Og går det fremad med din mand?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Ja det kan vi! Synes også det er ved at være længe siden der har været en rigtig god en! for at vi to står for at starte en god bølge

Hvornår kan l starte igen? Og går det fremad med din mand?

Vi kan sådan set starte igen når vi vil, men jeg har lige haft en periode med voldsom hovedpine og mega-træthed (også en stress-reaktion på hele situationen), så vi skal lige ovenpå igen begge to.

Vi er begyndt på kanon-kuren, så må vi se om det hjælper. Manden synes det er lidt fjollet, men han tager da troligt alle vitaminerne hver dag

Der går nok lige et par måneder endnu, så melder vi os til igen

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Vi kan sådan set starte igen når vi vil, men jeg har lige haft en periode med voldsom hovedpine og mega-træthed (også en stress-reaktion på hele situationen), så vi skal lige ovenpå igen begge to.

Vi er begyndt på kanon-kuren, så må vi se om det hjælper. Manden synes det er lidt fjollet, men han tager da troligt alle vitaminerne hver dag

Der går nok lige et par måneder endnu, så melder vi os til igen

Det er altså også en hård omgang for begge parter sådan en tur med stress! Og endnu værre når der er et barn, man også skal tage sig af, kan jeg forestille mig!

Kan godt forstå, at l skal helt ovenpå igen begge to!

Hvad går kanonkuren ud på?

Jeg håber godt nok at det lykkedes for jer! Skal du have akupunktur igen?

Anmeld

18. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Det er altså også en hård omgang for begge parter sådan en tur med stress! Og endnu værre når der er et barn, man også skal tage sig af, kan jeg forestille mig!

Kan godt forstå, at l skal helt ovenpå igen begge to!

Hvad går kanonkuren ud på?

Jeg håber godt nok at det lykkedes for jer! Skal du have akupunktur igen?

Som en massør sagde til mig, da hun tog fat og jeg var øm i hele kroppen, så har jeg jo været mor, far og praktiske gris i et stykke tid, og med piskesmæld oveni, så kan man altså ikke holde til det ret længe.

Kanon-kuren er en heftig vitaminkur. Man kan finde den på nettet.
En kollega fortalte at hun havde taget den da hun blev gravid med tvillinger (også ICSI), så det tænkte jeg at vi da også skulle prøve

Vi starter også op med akupunktur igen, men tror at min krop lige havde behov for at koncentrere sig om det herhjemme, og så slappe af med alle former for fertilitetsbehandling.

Sidste forsøg SKAL jo bare virke

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Som en massør sagde til mig, da hun tog fat og jeg var øm i hele kroppen, så har jeg jo været mor, far og praktiske gris i et stykke tid, og med piskesmæld oveni, så kan man altså ikke holde til det ret længe.

Kanon-kuren er en heftig vitaminkur. Man kan finde den på nettet.
En kollega fortalte at hun havde taget den da hun blev gravid med tvillinger (også ICSI), så det tænkte jeg at vi da også skulle prøve

Vi starter også op med akupunktur igen, men tror at min krop lige havde behov for at koncentrere sig om det herhjemme, og så slappe af med alle former for fertilitetsbehandling.

Sidste forsøg SKAL jo bare virke

Nej det er vist ikke en super god kombi men sejt du har klaret det!

Spændende om den virker, det håber jeg virkelig for jer!

Jeg fik faktisk også akupuktur mod min stress.... Jeg døjede rigtig meget med, at jeg vågnede med voldsom hjertebanken, så slemt, at jeg var nødt til at stå op og gå rundt, og det fjernede hun faktisk stort set på en behandling

Anmeld

19. august 2012

Åse

HvorDan går det med dig? vil så gerne læse gode opdates

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

HvorDan går det med dig? vil så gerne læse gode opdates

Hejsa

Tusind tak jeg har det ok, jeg har ikke blødt siden i går eftermiddag og har ikke så ondt mere, så jeg tror ikke der er noget... Men jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe på det bedste

Anmeld

19. august 2012

Åse

tarkoflen skriver:

Hejsa

Tusind tak jeg har det ok, jeg har ikke blødt siden i går eftermiddag og har ikke så ondt mere, så jeg tror ikke der er noget... Men jeg må væbne mig med tålmodighed og håbe på det bedste

Det er godt at høre at du ikke bløder mere. og håber det bedste for jer, hvornår skal du havde taget blodprøve ?

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Det er godt at høre at du ikke bløder mere. og håber det bedste for jer, hvornår skal du havde taget blodprøve ?

Tusind tak

Det skal jeg på torsdag! Men ved ikke helt endnu hvornår jeg lader det være officielt om den er god eller ej

Anmeld

19. august 2012

Åse

tarkoflen skriver:

Tusind tak

Det skal jeg på torsdag! Men ved ikke helt endnu hvornår jeg lader det være officielt om den er god eller ej

Jeg har sagt det 2 gange akr for tidligt, pg nu tror jeg har lært atoværelsesstille med det. Jeg tror kudebat det er de få mennesker der ved jeg at jeg er i behanling som jeg fortæller det til. Men man er sikker over lykkelig når man komme ud med en positiv blodprøve så jeg ville aldrig sige aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.