Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.586 visninger
94 svar
1 synes godt om
17. august 2012

tarkoflen

Sådan noget lort, undskyld mit sprog!

Har haft sådan lidt on/off mens smerter i dag, og nu er der lidt blod på papiret håber at det bare kan være det ene æg, den er gal med! Ved ikke om det kan lade sig gøre? Fik sat to æg op sidste torsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

M (:

Har ingen erfaring med din situation, men ville bare lige sende et par  for, at det "bare" er det ene æg (eller måske sarte slimhinder?), og at der stadig er en lille spire på vej til jer! 

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Har ingen erfaring med din situation, men ville bare lige sende et par  for, at det "bare" er det ene æg, og at der stadig er en lille spire på vej til jer! 

Tusind tak, det trængte jeg til! Jeg håber godt nok også det går i sig selv igen!

Synes bare det er lidt træls, er alene hjemme, og vil ikke ødelægge kærestens bytur, især ikke hvis ikke det bliver til mere... Men det tror jeg desværre det gør

Anmeld

17. august 2012

M (:

Tusind tak, det trængte jeg til! Jeg håber godt nok også det går i sig selv igen!

Synes bare det er lidt træls, er alene hjemme, og vil ikke ødelægge kærestens bytur, især ikke hvis ikke det bliver til mere... Men det tror jeg desværre det gør

Lad os håbe, at det "bare" bliver ved den smule du har set nu - jeg kender flere, der har haft en lille blødning på mensdagen/dagen før og alligevel har været gravide, så håbet er endnu ikke helt ude.. 

Jeg håber på det bedste for dig (selvom man nok altid vil forsøge at forberede sig på det værste), og sender en masse babystøv i din retning: 

*PUUUUUUUUUST*

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Lad os håbe, at det "bare" bliver ved den smule du har set nu - jeg kender flere, der har haft en lille blødning på mensdagen/dagen før og alligevel har været gravide, så håbet er endnu ikke helt ude.. 

Jeg håber på det bedste for dig (selvom man nok altid vil forsøge at forberede sig på det værste), og sender en masse babystøv i din retning: 

*PUUUUUUUUUST*

Det er bare en uge før blodprøven det synes jeg er meget tidligt!

Men jeg alt hvad jeg kan for, at det går i sig selv igen!

Og tak for babystøv, jeg håber det hjælper

Anmeld

17. august 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Det er bare en uge før blodprøven det synes jeg er meget tidligt!

Men jeg alt hvad jeg kan for, at det går i sig selv igen!

Og tak for babystøv, jeg håber det hjælper

Nu ved jeg ikke hvordan din cyklus ser ud, og ved i det hele taget intet om behandlingsverdenen, men kunne det være en implantationsblødning? 

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Nu ved jeg ikke hvordan din cyklus ser ud, og ved i det hele taget intet om behandlingsverdenen, men kunne det være en implantationsblødning? 

Jeg aner slet ikke noget om det! Jeg ved heller ikke noget om implantionsblødning, men er det der hvor ægget sætter sig fast? For tænker umiddelbart at det er sent, men det kan selvfølgelig godt være man har da lov at håbe.

Anmeld

17. august 2012

M (:

Jeg aner slet ikke noget om det! Jeg ved heller ikke noget om implantionsblødning, men er det der hvor ægget sætter sig fast? For tænker umiddelbart at det er sent, men det kan selvfølgelig godt være man har da lov at håbe.

Implantationen af ægget i livmodervæggen kan godt give lidt menslignende ubehag samt en lille blødning. Den vil typisk ligge fra 2+4 til 3+1.. Er det omkring nu? 

Anmeld

17. august 2012

tarkoflen

Implantationen af ægget i livmodervæggen kan godt give lidt menslignende ubehag samt en lille blødning. Den vil typisk ligge fra 2+4 til 3+1.. Er det omkring nu? 

Jeg har ikke helt styr på, hvordan man tæller, når man får lagt æg tilbage, men det er 8 dage siden jeg fik lagt æg op, så er jeg vel omkring 3+1 eller hvordan?

Klamre mig til et lille håb!

Anmeld

17. august 2012

M (:

Jeg har ikke helt styr på, hvordan man tæller, når man får lagt æg tilbage, men det er 8 dage siden jeg fik lagt æg op, så er jeg vel omkring 3+1 eller hvordan?

Klamre mig til et lille håb!

Så vidt jeg kan se på google tæller man 2+0 den dag man får lagt æg op ligesom ved en "normal" graviditet (der ville det jo være ca. der, at ægget ville blive befrugtet). Så ja, dermed må du være 3+1 (:

På sundhedslex skriver de følgende om implantationsblødning:

"Nogle gange er mindre pletblødninger eller vaginal blødning et af de første graviditetssymptomer. Denne type blødninger kaldes også implantationsblødninger og forekommer, når et befrugtet æg hæfter sig fast på livmoderen – ca. 10-14 dage efter befrugtning. Sammenlignet med menstruationsblødninger er implantationsblødninger ofte:

• En smule tidligere undervejs (forekommer tidligere)
  • Mere sporadiske (de “pletter” mere)
  • Lysere i farven
  • Mere kortvarige"

Så måske er det endnu for tidligt at opgive håbet helt? Slevfølgelig kan jeg ikke love at mens ikke kommer, men så længe det "bare" er lidt blod på papiret, er der stadig håb! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.