Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

tarkoflen

ditski skriver:

Her fra mig også håber inderligt for jer det lykkes 

Tusind tak, det håber jeg også!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Tusind tak for dit svar, det jeg virkelig også for! Ved du hvad der sker, hvis der kun er der ene æg der sætter sig fast?

Jeg håber så meget, at det enten er ægget der sætter sig fast, eller crinonen der driller! Men det tager jeg jo om formiddagen, men derfor kan det nok godt genere slimhinden alligevel...

Ved du hvor lang tid, der går fra man får lagt æg op og til de ca, sætter sig fast? Det er 8 dage siden jeg fik lagt æg op.

Ihh hvor er det belastende at være så opmærksom på sin krop!

Begge mine æg havde sat sig fast,men det ene gik tili uge 5(cirka) Det kunne man se til den første skanning. Jeg mærkede aldrig noget til det, min krop absorberet det bare.

Jeg mener, man siger, at ægget sætter sig fast efter 5-6 dage, men det er jo en process, så tænker der sagtens kan være lidt irretation 8 dage efter. Det er i hvert fald for tidligt til mens!

Uhh jeg håber den er der for jer

Anmeld

18. august 2012

M (:

tarkoflen skriver:

Tusind tak! Jeg har haft en ok nat! Der var en lille smule på papiret igen i morges, men jeg har haft et bind på, og der er intet at se! Har stadig lidt ondt, men håber en dag i ro, kan hjælpe på det!

Jeg alt hvad jeg kan for, at det bare bliver ved det her!

Er glad for at høre, at det endnu "kun" er en lille plet blødning! Åh håber, håber, håber det er jeres tur denne gang!  

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Begge mine æg havde sat sig fast,men det ene gik tili uge 5(cirka) Det kunne man se til den første skanning. Jeg mærkede aldrig noget til det, min krop absorberet det bare.

Jeg mener, man siger, at ægget sætter sig fast efter 5-6 dage, men det er jo en process, så tænker der sagtens kan være lidt irretation 8 dage efter. Det er i hvert fald for tidligt til mens!

Uhh jeg håber den er der for jer

Ok tak jeg håber det bare er det... Det er alt for tidligt til mens, men den kan vel godt komme tidligt, hvis det ikke bliver til noget

Jeg håber den bliver væk, og der ikke er noget...

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

M (: skriver:

Er glad for at høre, at det endnu "kun" er en lille plet blødning! Åh håber, håber, håber det er jeres tur denne gang!  

Der har også været en smule i dag... Men det var mørkt og ikke frisk øv jeg synes det er træls!

Anmeld

18. august 2012

Åse

Ikke for at gør dig bange men jeg blødte meget, meget, meget lidt og var gravid uden for livmorderen... Men håber ikke det sker for dig, første gang blødte jeg i uge 11 og sidste gang i uge 6

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Ikke for at gør dig bange men jeg blødte meget, meget, meget lidt og var gravid uden for livmorderen... Men håber ikke det sker for dig, første gang blødte jeg i uge 11 og sidste gang i uge 6

Tak for dit svar, men så langt er jeg slet ikke endnu, jeg skal til blodprøve på torsdag, så det er desværre nok min mens der er på vej

Anmeld

18. august 2012

Miss Church

Sender en masse positive baby-tanker til dig 

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Miss Church skriver:

Sender en masse positive baby-tanker til dig 

Tusind tak, det er jeg rigtig glad for! Det er så dejligt at få noget opbakning, når man synes det er lidt træls!

Anmeld

18. august 2012

Åse

Og det gør jeg altså sender dig positive tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.