Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Jeg har sagt det 2 gange akr for tidligt, pg nu tror jeg har lært atoværelsesstille med det. Jeg tror kudebat det er de få mennesker der ved jeg at jeg er i behanling som jeg fortæller det til. Men man er sikker over lykkelig når man komme ud med en positiv blodprøve så jeg ville aldrig sige aldrig

Jeg ved ikke om jeg kan holde mund, men nu ser vi! Jeg har fortalt en veninde og mine forældre, hvornår jeg skal have taget blodprøve, men resten har jeg sagt til, at vi gerne vil holde det lidt for os selv! Har faktisk fortrundt lidt, at jeg har fortalt hvornår blodprøven var, men så ved jeg det til en anden gang

Man bliver jo klogere for hvert forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Jeg ved ikke om jeg kan holde mund, men nu ser vi! Jeg har fortalt en veninde og mine forældre, hvornår jeg skal have taget blodprøve, men resten har jeg sagt til, at vi gerne vil holde det lidt for os selv! Har faktisk fortrundt lidt, at jeg har fortalt hvornår blodprøven var, men så ved jeg det til en anden gang

Man bliver jo klogere for hvert forsøg

Hold op hvor jeg krydser for dig .....Og sejt testmonstret ikke har overtaget endnu

Kan du få tiden til at gå, eller er det ved at være ulideligt?

Anmeld

20. august 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Hold op hvor jeg krydser for dig .....Og sejt testmonstret ikke har overtaget endnu

Kan du få tiden til at gå, eller er det ved at være ulideligt?

Tusind tak jeg synes også jeg er er lidt sej, men jeg tør ikke blive helt ked af det, hvis den er negativ, før jeg er sikker på blodprøven

Jeg har sørget for at have aftaler alle dage, på nær onsdag, men det arbejdes der på så jeg tror det går...

Hvordan går det med dig? Er du ved at være meget utålmodig

Anmeld

20. august 2012

nielsen80

tarkoflen skriver:

Tusind tak jeg synes også jeg er er lidt sej, men jeg tør ikke blive helt ked af det, hvis den er negativ, før jeg er sikker på blodprøven

Jeg har sørget for at have aftaler alle dage, på nær onsdag, men det arbejdes der på så jeg tror det går...

Hvordan går det med dig? Er du ved at være meget utålmodig

Meget fornuftigt!

Håber i hvert fald det lykkes

Er ok, utålmodig ja, spændt ja, men egentlig også ved modet. Hun kommer jo ud for fanden - endda inden denne uge er gået, så skal ikke brokke mig!

Anmeld

20. august 2012

tarkoflen

nielsen80 skriver:

Meget fornuftigt!

Håber i hvert fald det lykkes

Er ok, utålmodig ja, spændt ja, men egentlig også ved modet. Hun kommer jo ud for fanden - endda inden denne uge er gået, så skal ikke brokke mig!

Vi går også og herhjemme, og lige nu er er der meget lang tid til vi får et svar men lige pludselig er dagene jo gået, og så er det tid...

Skønt at du er ved godt mod, og du kan forhåbentlig nyde vejret lidt, inden de kommer en bette fis, og vejret i øvrigt går fløjten igen

Jeg for at hun snart kommer ud til jer! Så l kan nyde hende i fulde drag

Anmeld

22. august 2012

Åse

Hvordan går det? Så er det i morgen ik?

Anmeld

22. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Hvordan går det? Så er det i morgen ik?

Jo det er i morgen, er rigtig spændt, så nu må vi se. Jeg har lidt ondt, men bløder ikke. Crinonen kan dog udsætte mens, så det kan også være det...

Anmeld

23. august 2012

Åse

tarkoflen skriver:

Jo det er i morgen, er rigtig spændt, så nu må vi se. Jeg har lidt ondt, men bløder ikke. Crinonen kan dog udsætte mens, så det kan også være det...

Jeg tror og håber at der er flytte en lille ind, man kan altid håbe på det bedste og frygte det verset

Anmeld

23. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Jeg tror og håber at der er flytte en lille ind, man kan altid håbe på det bedste og frygte det verset

Lige præcis, det er også det jeg gør

Anmeld

23. august 2012

Åse

Jeg ved godt jeg er lidt af en stoker, men har du fået taget blodprøven? Og hvad sagde blodprøven...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.