Øv har mens smerter og der er lidt blod på papiret :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Og det gør jeg altså sender dig positive tanker

Tusind tak! Det er dejligt med gode tanker herindefra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

Åse

Er det første gang du er i behanling ??? Jeg skal selv før første gang i behanling i sep-okt

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Åse skriver:

Er det første gang du er i behanling ??? Jeg skal selv før første gang i behanling i sep-okt

Det er 2. forsøg, men første gang jeg har fået lagt æg tilbage. Der var ingen gode æg i første forsøg!

Held og lykke med jeres behandling, når l kommer dertil

Anmeld

18. august 2012

Putomanen

Jeg håber virkelig, at det bare er lidt irritaion i underlivet, som giver den lille smule blod. Jeg vil også mene, at det er alt for tidligt til at være mens.

Jeg  for, at du snart kommer med en positiv opdatering!

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg håber virkelig, at det bare er lidt irritaion i underlivet, som giver den lille smule blod. Jeg vil også mene, at det er alt for tidligt til at være mens.

Jeg  for, at du snart kommer med en positiv opdatering!

Det håber jeg virkelig også! Jeg skal have taget blodprøve på torsdag..

Jeg er jo aldrig før kommet så langt, så jeg aner ikke noget om, hvordan det hele føles...

Men jeg har også overvejet om det er fordi crinonen ligesom ikke kommer ud af sig selv... Beklager klamme detaljer men jeg tror heller ikke, at jeg selv kan få det ud

Anmeld

18. august 2012

Putomanen

tarkoflen skriver:

Det håber jeg virkelig også! Jeg skal have taget blodprøve på torsdag..

Jeg er jo aldrig før kommet så langt, så jeg aner ikke noget om, hvordan det hele føles...

Men jeg har også overvejet om det er fordi crinonen ligesom ikke kommer ud af sig selv... Beklager klamme detaljer men jeg tror heller ikke, at jeg selv kan få det ud

Jeg synes at man bliver mere ligeglad med de mere "ulækre" detaljer, når man er i behandling. Så jeg er ikke så sart

Jeg håber, at dagene indtil torsdag ikke bliver alt for lange

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Putomanen skriver:

Jeg synes at man bliver mere ligeglad med de mere "ulækre" detaljer, når man er i behandling. Så jeg er ikke så sart

Jeg håber, at dagene indtil torsdag ikke bliver alt for lange

Ja det gør man nok crinone er i hvert fald klamt! Det kommer jeg ikke til at savne!

Håber også dagene går hurtigt! Synes jeg har været god indtil nu med at være positiv og fået dagene til at gå, men kæresten starter på job på mandag, og så bliver det nok lidt sværere...

Men jeg må finde på noget at lave så jeg ikke bliver sindsyg

Tak for hjælpen!

Anmeld

18. august 2012

Tullepoder

Først for du lige en

Og så kender jeg en, der var gravid med tvillinger, hvoraf hun mistede den ene, men den anden spire blev siddende, og er i dag 5 år . Så der er stadig håb for en lille guldklump.

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

Tullepoder skriver:

Først for du lige en

Og så kender jeg en, der var gravid med tvillinger, hvoraf hun mistede den ene, men den anden spire blev siddende, og er i dag 5 år . Så der er stadig håb for en lille guldklump.

Åhh tusind tak skal du have! Jeg går også og håber lidt på, at det enten er det ene æg der ikke har sat sig fast eller at det er slimhinden der ikke er helt enig med crinonen!

Anmeld

18. august 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Sådan noget lort, undskyld mit sprog!

Har haft sådan lidt on/off mens smerter i dag, og nu er der lidt blod på papiret håber at det bare kan være det ene æg, den er gal med! Ved ikke om det kan lade sig gøre? Fik sat to æg op sidste torsdag...

Jeg har altså ikke læst alle de andre svar, så det kan sagtens være du har fået de svar du skal bruge

Sidste gang blødte jeg også lidt en uges tid efter ÆO, men det var bare slimhinderne der var blevet sarte, det gik hurtigt over igen.

For at beregne hvor langt du vil være, skal du bare tælle fra den dag du fik lagt æg op, da var du 2+0, så er det nemt at holde øje med

Håber du er ok igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.