Rikke84 skriver:
Efternavn eller ej...
Jeg vil smutte fra denne debat uden at sende dig en venlig tanke, og ønske om, at alt kommer til at gå godt.
Jeg ville IKKE kunne "nøjes" med at diskuterer efternavn hvis min kæreste forod mig 2½ månede før fødsel. Og min debat herinde ville også have en helt anden ordlyd 
Håber at I finder frem til en løsning. Statsforvaltningen går hvis ikke ind i "navne sager" med udelukkende fordeligen af tiden sammen med barnet, så vidt jeg ved.
tak skal du have....
jeg har valgt at samarbejde med ham så godt som mulig, og give ham så meget jeg kan....
selvom jeg er sur, rasende, irriteret, ked af det, og alt andet over måden han har gjort dette på, og alligevel mener at han har lige så meget at skulle have sagt (har han på en måde også), men det kunne han jo have gjort, istedet for at "smide" mig på gaden, fordi han er forvirret i sit hoved, og ikke synes han er god til forhold (tak for lort og baby siger jeg bare)
løsning bliver der nok ikke noget af, jo mit efternavn... men det bliver med ballade fra hans side af, og det må jeg så tage med...
Anmeld