"Baby" Ida, næsten 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

DET kan da ikke passe!!?!?!

Jo 1 måned er den lille prinsesse blevet

Det går bare så stærkt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Jo 1 måned er den lille prinsesse blevet

Det går bare så stærkt!

Det er heelt vildt!

Og når man tænker på hvordan tiden sneglede sig afsted den sidste måned af graviditeten

Anmeld

11. august 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Det er heelt vildt!

Og når man tænker på hvordan tiden sneglede sig afsted den sidste måned af graviditeten

Ja det var jo nærmest skrækkeligt til sidst  

Men har da ihvertfald hænderne fulde nu (kan man vist også mærke på mit aktivitetsniveau)  

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Ja det var jo nærmest skrækkeligt til sidst  

Men har da ihvertfald hænderne fulde nu (kan man vist også mærke på mit aktivitetsniveau)  

Hehe ja man kan altid se at folk har født pludselg ikke har tid på samme måde som da de sad og ventede på at bebs kom ud.. Det slår aldrig fejl

Anmeld

11. august 2012

AnnaK89

Nettemor skriver:

Hehe ja man kan altid se at folk har født pludselg ikke har tid på samme måde som da de sad og ventede på at bebs kom ud.. Det slår aldrig fejl

Nej det gør det ikke  

Men savner da at snakke med jer igen

Anmeld

11. august 2012

jydeinden

rikkeregnbue skriver:

Jeg beklager min inaktivitet herinde fortiden. Jeg har bare ikke lige tiden til det, men jeg vender snart stærkt tilbage søde piger!

Som overskriften siger, så bliver Ida snart 7 mdr (om 15 dage) og jeg kan slet ikke få det ind i mit hovede, at min lille baby faktisk er ved at være ret stor. Sidder og bliver helt trist over tanken om, at om 5 mdr bliver hun 1 år! - Hvor fanden blev tiden af?

Jeg føler slet ikke at jeg har nydt min lille pige nok! Og nu efter hun er startet i dagpleje - som forresten går over alt forventning - føler jeg slet slet ikke, at jeg er der nok for hende. Men sådan er det jo.

Men altså... Jeg ville frem til en billedspam, hæhæ. Så her kommer mit guld! (Billederne med prikket trøje er fra i dag)

hvor er hun bare kær.. og hver gang jeg ser billeder ligesom det sidste, så kan jeg ikke lade være at tænke nøjj hvor ville det gøre ondt hvis vi forsøgte det hehe

Anmeld

11. august 2012

Happiness

Smukke Ida 

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Ja nemlig - 1 MÅNED! 

Er da helt nervøs for, at jeg ikke når at nyde hende fuldt ud som baby når det går så stærkt. Synes allerede nu der er meget mindre baby over hende nu, end bare for 2 uger siden 

Hvor er det vildt altså!!! Allerede 1 måned

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

jydeinden skriver:

hvor er hun bare kær.. og hver gang jeg ser billeder ligesom det sidste, så kan jeg ikke lade være at tænke nøjj hvor ville det gøre ondt hvis vi forsøgte det hehe

Haha, jeg kan godt

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Happiness skriver:

Smukke Ida 

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.