"Baby" Ida, næsten 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

Sophie90

rikkeregnbue skriver:

Haha. Jeg er bestemt også stolt af at kunne kalde mig mor til så smuk og dejlig en pige

Jaa det kan jeg rigtig godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Ja nærmest Og dem der føder i denne úge annoncerede deres graviditet i sidste uge

Haha, ja.. Lige netop!

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Åååårh hvor ser hun deeejlig ud!! 

Jamen det går bare så super stærkt med de små pus... Lige pludselig skal de giftes og have børn og alt muligt hehehe Ej der er HELDIGVIS en masse der skal overståes først før de kommer dertil

Jojo, i morgen skal hun konfirmeres og i overmorgen fylder hun 18 og flytter hjemmefra. Næste uge har hun mand og 3 børn

Anmeld

11. august 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jojo, i morgen skal hun konfirmeres og i overmorgen fylder hun 18 og flytter hjemmefra. Næste uge har hun mand og 3 børn

Præcis heheh.... Tiden går så stærkt

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Præcis heheh.... Tiden går så stærkt

Haha, jep.. En tand for hurtigt  Man tror virkelig det er løgn når ens egen forældre siger at nu husk og NYD dem som baby, for lige pludselig er de ikke baby længere. 

Anmeld

11. august 2012

Troldemommi

Ida den lille lækkermås :-) hun er pisse dejlig

Monica

Anmeld

11. august 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Haha, jep.. En tand for hurtigt  Man tror virkelig det er løgn når ens egen forældre siger at nu husk og NYD dem som baby, for lige pludselig er de ikke baby længere. 

Præcis... Synes nu heldigvis at jeg har nydt Silas mens han var helt lille, men må også indrømme at jeg ofte bliver overrasket over hvor MEGET han kan allerede og synes faktisk det er nu her at jeg ikke rigtig kan følge med

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Monica P skriver:

Ida den lille lækkermås :-) hun er pisse dejlig

Monica

Johanne er nu også en lille lækker en!

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Muhmi skriver:

Præcis... Synes nu heldigvis at jeg har nydt Silas mens han var helt lille, men må også indrømme at jeg ofte bliver overrasket over hvor MEGET han kan allerede og synes faktisk det er nu her at jeg ikke rigtig kan følge med

Hehe! Jeg fik ikke nydt hende nok som helt baby pga. min indlæggelse dengang - som jeg har det skidt over - meeeeen... Jeg nyder hende ALT HVAD JEG KAN nu!

Anmeld

11. august 2012

AnnaK89

rikkeregnbue skriver:

Undskyld, hvad siger du?! 1 mdr! Du fødte da for en uge siden  Det går aaaaaaaalt for hurtigt!

Ja nemlig - 1 MÅNED! 

Er da helt nervøs for, at jeg ikke når at nyde hende fuldt ud som baby når det går så stærkt. Synes allerede nu der er meget mindre baby over hende nu, end bare for 2 uger siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.