"Baby" Ida, næsten 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

twinny skriver:

ja, allerede siger jeg også...

Det går alt alt alt for hurtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Clisolka

Ihhhh lille Ida-pigen - hun er bare så lækker 

Bare tænk, Isabella runder snart de 2  (sådan ser jeg ud i hovedet, når jeg tænker på jeg akkurat lige er kommet hjem med hende) 

Anmeld

10. august 2012

Vidunderligeunger

hun er jo bare bedårende skøn lille pusling..

Det stikker mig sådan i hjertet denne gang (2. gang) hver gang min dreng bliver en måned ældre. Næste gang er det 5 mdr, her d. 15 og tiden går bare så hurtig.. Føler han snart skal i DP (februar) men der er jo længe til.. Lige om lidt kan han bare sidde i en højstol og det er bare vildt.. Ved den første kunne jeg næsten ikke vente med at hun blev større.. hun er 2 år nu og har den bedste alder!!

Anmeld

10. august 2012

Mother-love

Åhhh hun er simpelthen bare så sød.

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Babymor2010 skriver:

Ihhhh lille Ida-pigen - hun er bare så lækker 

Bare tænk, Isabella runder snart de 2  (sådan ser jeg ud i hovedet, når jeg tænker på jeg akkurat lige er kommet hjem med hende) 

Haha! Tusind tak, din er nu også ret lækker da! Og ja, det er vildt at tænke på at de lige pludselig bare er 1 år, 2 år osv

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vidunderligeunger skriver:

hun er jo bare bedårende skøn lille pusling..

Det stikker mig sådan i hjertet denne gang (2. gang) hver gang min dreng bliver en måned ældre. Næste gang er det 5 mdr, her d. 15 og tiden går bare så hurtig.. Føler han snart skal i DP (februar) men der er jo længe til.. Lige om lidt kan han bare sidde i en højstol og det er bare vildt.. Ved den første kunne jeg næsten ikke vente med at hun blev større.. hun er 2 år nu og har den bedste alder!!

Hehe, ja.. Det går bare stærkt

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

michelledam skriver:

Åhhh hun er simpelthen bare så sød.

Tusind tak

Anmeld

11. august 2012

JH12

Nååårh hvor ser hun bare super herlig ud

Tiden går alt for hurtig, og man skal virkelig nyde tiden med de kære små, for inden man får set sig om er de store ..

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Joyce1986 skriver:

Nååårh hvor ser hun bare super herlig ud

Tiden går alt for hurtig, og man skal virkelig nyde tiden med de kære små, for inden man får set sig om er de store ..

Du har fuldstændig ret

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

Nåååårh!!

Ja tiden forsvinder bare hurtigt!  Sebastian er 2½. Men det var da igår vi kom hjem fra sygehuset med hamm. Var det ikke?!?!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.