"Baby" Ida, næsten 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

babymus77

Armen hold nu op lille IDA charmer for vildt!!!! Jeg husker så tydeligt da du fødte!!!! Hvor er tiden gået stærkt!!!! Jeg kan også blive helt trist ved tanken om de bliver så hurtig store!!! Jeg har lige født nuhver, nej det er 14 dage siden på onsdag!!! To uger!!! Hvor er de dage????  Knuser til jer to;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Musen5

rikkeregnbue skriver:

Jeg beklager min inaktivitet herinde fortiden. Jeg har bare ikke lige tiden til det, men jeg vender snart stærkt tilbage søde piger!

Som overskriften siger, så bliver Ida snart 7 mdr (om 15 dage) og jeg kan slet ikke få det ind i mit hovede, at min lille baby faktisk er ved at være ret stor. Sidder og bliver helt trist over tanken om, at om 5 mdr bliver hun 1 år! - Hvor fanden blev tiden af?

Jeg føler slet ikke at jeg har nydt min lille pige nok! Og nu efter hun er startet i dagpleje - som forresten går over alt forventning - føler jeg slet slet ikke, at jeg er der nok for hende. Men sådan er det jo.

Men altså... Jeg ville frem til en billedspam, hæhæ. Så her kommer mit guld! (Billederne med prikket trøje er fra i dag)

Hihi føler lidt jeg gentager mig selv søde Rikke...

Men fååååååååååååååååååårk hun er smækkerlækker og det kan ikk siges for mange gange :-)

/Mette

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Armen hold nu op lille IDA charmer for vildt!!!! Jeg husker så tydeligt da du fødte!!!! Hvor er tiden gået stærkt!!!! Jeg kan også blive helt trist ved tanken om de bliver så hurtig store!!! Jeg har lige født nuhver, nej det er 14 dage siden på onsdag!!! To uger!!! Hvor er de dage????  Knuser til jer to;-) 

Tusind tak! Hvor er du sød  Har slet ikke fået med at du har født!

Anmeld

12. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Musen5 skriver:

Hihi føler lidt jeg gentager mig selv søde Rikke...

Men fååååååååååååååååååårk hun er smækkerlækker og det kan ikk siges for mange gange :-)

/Mette

Hehe, tak søde!

Anmeld

12. august 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Nej det gør det ikke  

Men savner da at snakke med jer igen

Det kommer igen Man skal lige have en smule rytme på og så kommer det heeelt af sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.