"Baby" Ida, næsten 7 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

AnnaK89

Hvor er hun altså bare super skøn 

Dejlige billeder  

Men tiden render altså bare for hurtigt - Carolina blev 1 måned igår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Nåååårh!!

Ja tiden forsvinder bare hurtigt!  Sebastian er 2½. Men det var da igår vi kom hjem fra sygehuset med hamm. Var det ikke?!?!?!

Haha! Jo, det var det helt bestemt!  Og samme her... Jeg har da kun lige født!

Anmeld

11. august 2012

Sophie90

Man oh man hvor er hun dog skøn!!! Der er nogle babyer der bare springer i øjnene på en og bare rammer plet lige i hjertet (og æggestokkene) haha Hun er super dejlig! Du kan godt være en stolt mor

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

AnnaKJ skriver:

Dejlige billeder  

Undskyld, hvad siger du?! 1 mdr! Du fødte da for en uge siden  Det går aaaaaaaalt for hurtigt!

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Animalia skriver:

Man oh man hvor er hun dog skøn!!! Der er nogle babyer der bare springer i øjnene på en og bare rammer plet lige i hjertet (og æggestokkene) haha Hun er super dejlig! Du kan godt være en stolt mor

Haha. Jeg er bestemt også stolt af at kunne kalde mig mor til så smuk og dejlig en pige

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

AnnaKJ skriver:

Dejlige billeder  

DET kan da ikke passe!!?!?!

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Haha! Jo, det var det helt bestemt!  Og samme her... Jeg har da kun lige født!

Egentlig utrolig så mange af os som fødte i sidste uge

Anmeld

11. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Egentlig utrolig så mange af os som fødte i sidste uge

Haha, ja... Som jeg ser det... Så har hele baby.dk (af dem med børn) født i sidste uge

Anmeld

11. august 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Haha, ja... Som jeg ser det... Så har hele baby.dk (af dem med børn) født i sidste uge

Ja nærmest Og dem der føder i denne úge annoncerede deres graviditet i sidste uge

Anmeld

11. august 2012

Muhmi

rikkeregnbue skriver:

Jeg beklager min inaktivitet herinde fortiden. Jeg har bare ikke lige tiden til det, men jeg vender snart stærkt tilbage søde piger!

Som overskriften siger, så bliver Ida snart 7 mdr (om 15 dage) og jeg kan slet ikke få det ind i mit hovede, at min lille baby faktisk er ved at være ret stor. Sidder og bliver helt trist over tanken om, at om 5 mdr bliver hun 1 år! - Hvor fanden blev tiden af?

Jeg føler slet ikke at jeg har nydt min lille pige nok! Og nu efter hun er startet i dagpleje - som forresten går over alt forventning - føler jeg slet slet ikke, at jeg er der nok for hende. Men sådan er det jo.

Men altså... Jeg ville frem til en billedspam, hæhæ. Så her kommer mit guld! (Billederne med prikket trøje er fra i dag)

Åååårh hvor ser hun deeejlig ud!! 

Jamen det går bare så super stærkt med de små pus... Lige pludselig skal de giftes og have børn og alt muligt hehehe Ej der er HELDIGVIS en masse der skal overståes først før de kommer dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.