Han havde lovet mig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Giraffen

simone-baby93 skriver:

Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag  

Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års 

Min datter blev født 15. marts og jeg blev 25 år den 18 marts... Min kæreste og jeg har været sammen 3,5 år og alligevel blev jeg nødt til at minde ham om min fødselsdag på selve dagen... nogle gange så er - selv de mest kærlige mænd- altså bare distræte og glemsomme og skal have tingene sagt 10000 gange...

så hvis du ved han kan have glemt det så hellere fortæl ham det som det er "dejligt du skal ud at fiske men jeg havde håbet på at vi to skulle hygge på min fødselsdag for det ville betyde meget for mig" - ikke så meget "skyld med skyld på" og skabe en masse fnidder... så hellere lægge kortene på bordet og find en god løsning

Håber du får en dejlig fødselsdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Mettefpigen

Stort tillykke.... Og giv ham en sviner når han kommer hjem, det kan han bare ikk være bekendt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.