Han havde lovet mig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

KarinaA

simone-baby93 skriver:

Han kiggede bare på mig og grinte :/

hmm.. så synes jeg måske det er på tide du får en god snak med ham... 

min kæreste har også lovet mig den første kvalitets tid imorgen siden vores datter kom.. meen, nu må vi se, for hans bedste kammerat kommer også hjem, så om det ender med en by tur for ham så jeg bare ender alene herhjemme med min gravide mave, tja.. det må tiden vise  

sådan er mænd bare nogen gange, de tænker anderledes .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Lotus86

Mon ikke du skal vente til i morgen og se? Det kan jo godt være han tager fusen på dig, og derfor lader som om han skal ud og fiske.

Anmeld

10. august 2012

_-Kathrine-_

Lotus86 skriver:

Mon ikke du skal vente til i morgen og se? Det kan jo godt være han tager fusen på dig, og derfor lader som om han skal ud og fiske.

også min tanke

Anmeld

10. august 2012

simone-baby93

Så tager han afsted i morgen kl 06:20 og kommer først hjem 15:30 hvis ik senere. Jeg kender ham når han er sammen med ham han skal være sammen med i morgen så trækker det ud 

Anmeld

10. august 2012

PernilleogLouis

simone-baby93 skriver:

Så tager han afsted i morgen kl 06:20 og kommer først hjem 15:30 hvis ik senere. Jeg kender ham når han er sammen med ham han skal være sammen med i morgen så trækker det ud 

hvad siger han til det er din fødselsdag og at han har lovet dig I skal være sammen?? Jeg tænker ikke særligt pænt om din kæreste lige nu

Anmeld

10. august 2012

Vidunderligeunger

KarinaA skriver:

hmm.. så synes jeg måske det er på tide du får en god snak med ham... 

min kæreste har også lovet mig den første kvalitets tid imorgen siden vores datter kom.. meen, nu må vi se, for hans bedste kammerat kommer også hjem, så om det ender med en by tur for ham så jeg bare ender alene herhjemme med min gravide mave, tja.. det må tiden vise  

sådan er mænd bare nogen gange, de tænker anderledes .. 

jad et gør de i sandhed!

Min kæreste skulle afsted 3 uger (for snart tre uger siden) og det sidste døgn han var hjemme sagde han "skat, måske jeg tager til Grøn Koncert et par timer med drengene" Jeg kiggede på ham med de der  øjne og sagde "jamen god tur, vi ses om tre uger"  han mærkede stemningen ret hurtigt og sagde "jeg havde ik lige tænkt mig om, jeg bliver selvfølgelig hjemme".. THANK YOU!!! tror vitterlig ikke lige det der med to børn og en kæreste lige slog ham i øjeblikket, men men han lavede det da om..

Anmeld

10. august 2012

MortilElias2010

Lotus86 skriver:

Hvor jeg dog så inderligt håber på TS vegne at det er det der sker 

Anmeld

10. august 2012

Majbrit P

Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag  

Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års 

Synes du skal sige til ham at han ikke kan være bekendt at gøre det imod dig, at du skal være alene på din 19 års fødselsdag.

Du er en omvandrene hormon-bombe, og at til side sætte dig på din fødselsdag er direkte onskabsfuldt, især når du er gravid og måske mere følsom.

Fortæl ham hvordan du har det.

Jeg ville rive hovedet af min mand hvis han gjorde det imod mig, og så kom han hjem til en kæreste-fri lejlighed, for så var jeg godt nok smuttet.

God fødselsdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2012

TeamRocket

simone-baby93 skriver:

Ej det er altså bare ikke i orden. Hvor er det pisse tarveligt af ham! Fuck altså. Du skal da ikke være alene på din fødselsdag Min mand skulle da lige prøve at glemme min fødselsdag så ville jeg nok hælde salt i hans kaffe og overkrydre hans bøffer i et par mdr!

Anmeld

11. august 2012

modesty

Uanset hvordan det går i dag så - tillykke! Med dagen og maven. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.