Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag
Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års 
Synes du skal sige til ham at han ikke kan være bekendt at gøre det imod dig, at du skal være alene på din 19 års fødselsdag.
Du er en omvandrene hormon-bombe, og at til side sætte dig på din fødselsdag er direkte onskabsfuldt, især når du er gravid og måske mere følsom.
Fortæl ham hvordan du har det.
Jeg ville rive hovedet af min mand hvis han gjorde det imod mig, og så kom han hjem til en kæreste-fri lejlighed, for så var jeg godt nok smuttet.
God fødselsdag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld