Han havde lovet mig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2012

simone-baby93

M (: skriver:

Tillykke med dagen! 

Har i haft putte dag, eller er det efter fisketuren? 

Det er efter fisketuren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2012

simone-baby93

Så har jeg gået hele dagen og ventet på at han ville sige tillykke men der kom intet. Og nu skal han ud og skyde hard Ball sammen med en anden af hans venner.  

Anmeld

11. august 2012

Dot D

simone-baby93 skriver:

Så har jeg gået hele dagen og ventet på at han ville sige tillykke men der kom intet. Og nu skal han ud og skyde hard Ball sammen med en anden af hans venner.  

Giv ham lige et stort los i r.... fra mig...

Stort tillykke med dagen. Ønskes du af én, der kender til din situation...

Anmeld

11. august 2012

LinLin

Tillykke!

Min kæreste har også engang glemt min fødselsdag - mener faktisk det var da jeg var gravid med Adam, dvs jeg var meget højgravid (fødte dagen efter ;-)) men jeg kunne ikke vente hele dagen med at sige noget! Jeg blev Herre sur/ skuffet, men nu er min kæreste bare enormt dårlig til datoer plus han havde været på arbejde til ll 3....

Anyways.... Sig noget til ham!

-og så håber jeg du har haft en god dag trods alt

Anmeld

11. august 2012

Troldemommi

Sig mig lige har han glemt din fødselsdag eller er han ligeglad?? den mand trænger da vist til en opsang.

Monica

Anmeld

11. august 2012

Muhmi

simone-baby93 skriver:

Først tillykke med fødselsdagen 

For det andet....... Hvad laver du sammen med sådan et fjols??

Helt ærligt.....???

Det havde jeg absolut ikke fundet mig i... Jeg har haft masser af fødselsdage hvor der ikke er sket en dyt, men det har været på eget ønske... At han faktisk ikke er hjemme på din fødselsdag OG ikke engang siger tillykke... Hvad bilder han sig egentlig ind??

Anmeld

11. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg tror lidt at jeg fra start af da jeg hørte invitationen havde sagt: 

hov hov...du har vidst en vigtig aftale den dag. Eller noget i den stil.

Det er bedre at sige sådan noget med det samme i stedet for at gå og spekulere i så lang tid.

Anmeld

12. august 2012

FruK

Han kan vel næppe have glemt det, hvis du sagde til han dagen før, at du blev ked af, hvis han skulle ud og fiske? 

Jeg ville kunne leve med at min mand glemte min fødselsdag, men ikke med at han var ligeglad med om han gjorde mig ked af det.

Skulle han noget på min fødselsdag, som kun kunne være på den dag, så fint med mig (i år var han på kursus med overnatning på min fødselsdag - det kunne jo ikke flyttes).

Men en aftale med en kammerat som kunne have været alle andre dage, det hille jeg sige til ham, at jeg ville blive ked af - og så ville han helt sikkert lave det om.

Har du slet ikke sagt noget til ham om, det har gjort dig ked af det - også at han ikke har sagt tillykke?? Det lyder som om I slet ikke har snakket om det...!? 

Anmeld

12. august 2012

FruK

mor:) skriver:

Jeg tror lidt at jeg fra start af da jeg hørte invitationen havde sagt: 

hov hov...du har vidst en vigtig aftale den dag. Eller noget i den stil.

Det er bedre at sige sådan noget med det samme i stedet for at gå og spekulere i så lang tid.

Anmeld

12. august 2012

MortilElias2010

http://m.youtube.com/watch?v=osKLrBxqkuA

Tillykke med fødselsdagen igår TS og slå så hånden i bordet! Han kan simpelthen ikke være det bekendt! Og næste gang så tager du den lige i optakten og siger NEJ du har en aftale med mig og den bryder du ikke! (hvis ikke der foreligger en gyldig grund!) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.