Han havde lovet mig noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.412 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. august 2012

simone-baby93

Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag  

Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

Carl-Emil's mor

simone-baby93 skriver:

Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag  

Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års 

så er det da at du lidt frisk siger..

"Ej skat jeg er så glad for at xx ( navnet på den der ven ) vil låne dig sine stænger imorgen så vi to bare kan fiske og hygge og fejre min 19 års som du havde lovet mig.. aldrig prøvet at fejre min dag sådan før så glæder mig virkelig ..."

så kan du jo så tage den derfra hvordan han reagere på det.

Anmeld

10. august 2012

Tona

simone-baby93 skriver:

Jeg håber meget at han holder det han har lovet ellers er det rigtig synd for dig

Og jeg syntes at han er en skovl hvis han ikke holder hvad han lover og så syntes jeg at I skal tale om det og du må gøre det klart at du ikke vil finde dig i sådan en behandling.

Anmeld

10. august 2012

gædde/gitte

Carl-Emil's mor skriver:

"Ej skat jeg er så glad for at xx ( navnet på den der ven ) vil låne dig sine stænger imorgen så vi to bare kan fiske og hygge og fejre min 19 års som du havde lovet mig.. aldrig prøvet at fejre min dag sådan før så glæder mig virkelig ..."

Genial hentydning!!!!

Anmeld

10. august 2012

TeamRocket

Hvis han glemmer det er han godt nok i sandhed, en spade af rang!
Hvis han gør- kan du så ikke ta i biffen, på mac d, købe en masse aften hygge og så have en god dag alligevel uden ham? Han skal dælme ikke tro han bare kan ha dig siddene derhjemme og vente på han gider bruge tid på dig, næ, vi kvinder er kendt for at have ben i næsen- spark ham med dem om nødvendigt!

Anmeld

10. august 2012

Tona

TeamRocket skriver:

Hvis han glemmer det er han godt nok i sandhed, en spade af rang!
Hvis han gør- kan du så ikke ta i biffen, på mac d, købe en masse aften hygge og så have en god dag alligevel uden ham? Han skal dælme ikke tro han bare kan ha dig siddene derhjemme og vente på han gider bruge tid på dig, næ, vi kvinder er kendt for at have ben i næsen- spark ham med dem om nødvendigt!

Anmeld

10. august 2012

annecatrine88

Hvor er det træls.. Kender hvordan det er at holde sin fødselsdag selv. Fra jeg var 15 og så til jeg blev 19 holdte jeg mine fødselsdage selv. Begge brødre i mili og en far der arbejder i sverige..

Men har altid fået dejlige gaver og har altid fundet på en masse hyggelige ting.. Så blev det bare med mine veninder i stedet.. Nu har jeg heldigvis min kæreste og min svoger har fødselsdag samme dag som mig.. Så nu har jeg altid nogen..

Anmeld

10. august 2012

Tystys14

simone-baby93 skriver:

Puha føler med dig hvis du ender alene på din fødselsdag...  Du ikke alene jeg fyldte 20 den 14/7 og har stadigvæk ikke fået en fødselsdags gave af min kæreste... og i øvrigt har jeg heller ikke fået noget fra min sidste fødselsdag... hmm... ud af tre år vi har været sammen, har jeg kun fået en fødselsdagsgave af ham.

Det ikke sjovt at blive glemt på sin fødselsdag...  håber du får lidt mere ud af din mand på din fødselsdag end jeg har fået de sidste to år...

Anmeld

10. august 2012

KarinaA

Carl-Emil's mor skriver:

Til TS : Gør det ! I dare you 

Anmeld

10. august 2012

simone-baby93

KarinaA skriver:

Til TS : Gør det ! I dare you 

Han kiggede bare på mig og grinte :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.