Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, det er tarveligt - fiske kan han da gøre enhver anden dag!
Håber han er blevet hjemme hos dig og at I får en hyggelig dag.
Tillykke med fødselsdagen!!
simone-baby93 skriver: Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års
Ja i morgen bliver jeg 19 og min dejlige kæreste havde lovet mig at vi skulle noget sammen bare mig og ham. MEN for ik så længe siden ringer hans ven og spør om de ikk lige skal at til pinsmølle put and take for at fiske i morgen. Min kæreste siger Selvf ja. Men de skal også ud og fiske i dag. Føler bare han har glemt mig og min fødselsdag
Men nu må vi se om de tager afsted i morgen. Håber det ikk for ville da gerne ha en at være sammen med på min fødselsdag for mine forældre er ude og rejse og min søster skal til et eller andet med hendes kæreste. Så tror måske jeg bliver alene på min 19 års
Tillykke med fødselsdagen og sikke en fin mave du har :-)
Monica
Du får også et kæmpe tillykke herfra
Mange tak alle sammen
Lige nu ligger vi og putter mens han lige hviler sig.
Tillykke med føddselsdagen
Håber du får en god aften
simone-baby93 skriver: Mange tak alle sammen Lige nu ligger vi og putter mens han lige hviler sig.
Tillykke med dagen!
Har i haft putte dag, eller er det efter fisketuren?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128