nogle muslimske kvinder til stede ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Vidunderligeunger

hvor er det rart at høre om nogle hjem hvor alle de fordomme folk og jeg selv har, bliver gjort til skamme.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

A&F

Vidunderligeunger skriver:

hvor er det rart at høre om nogle hjem hvor alle de fordomme folk og jeg selv har, bliver gjort til skamme.. 

Det er derfor at dialog , åbenhed og nysgerrighed efter selv at undersøge om tingene nu er som medierne viser

Anmeld

8. august 2012

Merii

A&F skriver:

Præcis. Tillykke med jeres kommende vidunder. . Inshaallah du får en let fødsel.

Tak for det søde..

Må Allah hjælpe alle fødende kvinder inshAllah  

Anmeld

8. august 2012

Vidunderligeunger

A&F skriver:

Det er derfor at dialog , åbenhed og nysgerrighed efter selv at undersøge om tingene nu er som medierne viser

jamen du har ret.. og bare fordi vi er kristne, er vi jo ikke bedre selv. Der er da også vold i kristne hjem og undertrykkelse.. det hører man bare ikke om.. 

Anmeld

8. august 2012

A&F

Merii skriver:

Tak for det søde..

Må Allah hjælpe alle fødende kvinder inshAllah  

Ameen.

Anmeld

8. august 2012

A&F

jamen du har ret.. og bare fordi vi er kristne, er vi jo ikke bedre selv. Der er da også vold i kristne hjem og undertrykkelse.. det hører man bare ikke om.. 

Det har du ret i ven. Problemer kan findes hos alle uanset baggrund . Forstår ikke hvorfor muslimer altid er i søgelyset. Kun negativitet. Hører man noget positivt, meget sjældent ? Ligesom mordene på muslimerne i Burma . Det har man intet hørt om. Havde det været andre end ikke muslimer, ville alle nyheder dække det. Fred være med det. Vi bliver kun stærkere af modgang .

Anmeld

8. august 2012

Vidunderligeunger

A&F skriver:

Det har du ret i ven. Problemer kan findes hos alle uanset baggrund . Forstår ikke hvorfor muslimer altid er i søgelyset. Kun negativitet. Hører man noget positivt, meget sjældent ? Ligesom mordene på muslimerne i Burma . Det har man intet hørt om. Havde det været andre end ikke muslimer, ville alle nyheder dække det. Fred være med det. Vi bliver kun stærkere af modgang .

ja det gør man, men derfor skal ret være ret alligevel.. 
Det er sørgeligt at man ikke hører om de gode mennesker som er muslimer.. meget endda.. Jeg tror faktisk jeg vil gøre en indsats for at sprede god karma over muslimer, det kan ikke passer at religion skal have så meget magt..
Jeg selv ved ikke hvad jeg tror på så kan ikke rigtig sætte det op mod noget..  

Anmeld

8. august 2012

BabyMahmoud

Jeg lever et lykkelig liv med min mand , har et arb og en udannelse, vi er samme til lave mad og oprydning hjemme . Jeg tager ud med min veninder , min mand har aldrig sagt nej til det . Det ikke noget med islam at gøre det du skriver .! Der findes ikke mange unge der lever på den måde mere , i gamle dage var der mange . Men det er ligesom der findes ikke muslimer også ..

Anmeld

8. august 2012

A&F

ja det gør man, men derfor skal ret være ret alligevel.. 
Det er sørgeligt at man ikke hører om de gode mennesker som er muslimer.. meget endda.. Jeg tror faktisk jeg vil gøre en indsats for at sprede god karma over muslimer, det kan ikke passer at religion skal have så meget magt..
Jeg selv ved ikke hvad jeg tror på så kan ikke rigtig sætte det op mod noget..  

Det er realiteten desværre. Det er pænt af dig ven. Det sætter jeg pris på. Taaak 

Anmeld

8. august 2012

grinny

Jeg synes simpelthen det er så spændende at læse det i skriver! Og jeg har respekt for at i vil stå frem med jeres historier selvom der i dagens Danmark (og verden) er så mange fordomme! 

Alle de fordomme er jo kun et tegn på at folk er uvidende og at de får de forkerte informationer, her tænker jeg bl.a. på medierne. 

Jeg synes selv at andre trosretninger er spændende, og ja jeg har da også haft fordomme, men så læste jeg om de forskellige trosretninger og blev en del klogere.

Jeg respektere at vi alle tror på forskellige ting, for hvis man ser overfladisk på det er vi alle ens, vold kan lige så godt ske i et kristen hjem som det kan i et muslimsk hjem. Jeg tror ikke på at volden har noget med troen at gøre, det er kultur, opdragelse, familie osv.

Okay, det blev så et langt indlæg som ikke var meningen, det jeg egentlig bare ville sige er at jeg respekterer at i står frem og (forhåbentlig) fjerne nogle af de fordomme som der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.