Hvad laver din mand lige nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

LilleLene

kitra skriver:

hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.

åååårh håber på det bedste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

serinasmor

kitra skriver:

hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.

håber der er bedring

Anmeld

5. august 2012

merle2010

min mand arbejder osse savner ham helt vildt.. suk... han har arbejdet 7 dage i træk uden en fridag, og skal osse arbejde næste weekend....

det er så ensomt når ungerne  sover og man sidder alene og glor...

Anmeld

6. august 2012

MorTilEn2013Dreng

Min mand leger gemmeleg og har stadig ikke fundet ham  

(jeg har ingen men forhåbentlig snart )

Anmeld

6. august 2012

Dot D

kitra skriver:

Det er jeg ked af at høre. Rigtig god bedring til ham

Og et stort "hold humøret oppe" kram til dig

Anmeld

6. august 2012

jydeinden

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

han stener et eller andet sært spil, men igår lå han i sengen og så film med mig hehe

Anmeld

6. august 2012

Koen.

Lige nu står han helt 100 ude i møgvejret og er i gang med at gøre raketten klar til de kan skyde nogle huller

Anmeld

6. august 2012

Bebsen

Jeg er sikker på at min mand er ude i verden og lede efter mig - vi har nemlig ikke mødt hinanden endnu

Anmeld

6. august 2012

TR

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

Min mand er på aftens arbejde øv øv og møder her kl 15 .

Anmeld

6. august 2012

Tanjadamgaard

Min kæreste er på arbejde, som fysioterapeut på OUH 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.