Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kitra skriver: hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.
hmm ja jeg ved med sikkerhed at min kæreste ligger på århus sygehus i kunstig koma. ja sorry knap så fedt måske at skrive sådan men havde lige brug for lidt luft og så overskriften så hvorfor ikke. han har lagt der siden i tirsdags da han kørte galt.
åååårh håber på det bedste
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
min mand arbejder osse savner ham helt vildt.. suk... han har arbejdet 7 dage i træk uden en fridag, og skal osse arbejde næste weekend....
det er så ensomt når ungerne sover og man sidder alene og glor...
Min mand leger gemmeleg og har stadig ikke fundet ham
(jeg har ingen men forhåbentlig snart )
Det er jeg ked af at høre. Rigtig god bedring til ham
Og et stort "hold humøret oppe" kram til dig
TeamRocket skriver: Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde. Hvad laver jeres mænd lige nu ?
Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde. Hvad laver jeres mænd lige nu ?
han stener et eller andet sært spil, men igår lå han i sengen og så film med mig hehe
Min mand er på aftens arbejde øv øv og møder her kl 15 .
Min kæreste er på arbejde, som fysioterapeut på OUH
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128