Hvad laver din mand lige nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.600 visninger
52 svar
0 synes godt om
5. august 2012

TeamRocket

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Eliza

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

min siddr 1,5 meter fra mig og skriver med sin store datter og søn, (på skype) som er på ferie med deres mor og stedfar i grækenland.. 

Så min mand er der helt styr på 

Anmeld

5. august 2012

Laulund87

Han er ude at gå en laaaang tur med hunden

Anmeld

5. august 2012

K&S

TeamRocket skriver:

Her er manden ude og sejle med en af gutterne

De tog afsted ved 18-tiden og satsede på en rolig aftentur - måske med lidt makreller på krogen

Anmeld

5. august 2012

MorDk

Han har liiige lagt sig ind i seng. Han ser OL

Jeg joiner ham om lidt... dog har jeg tænkt mig at lukke øjnene

Anmeld

5. august 2012

morethanperfect

TeamRocket skriver:

Min kæreste er til gratis koncert i Svendborg
Så jeg hygger med min søster  

Anmeld

5. august 2012

Tvillingemor80

Min søde mand er også på nattevagt ..

Anmeld

5. august 2012

B&J

han er ude at gå med vores nye lille pige som vi fik i frdags, hun skal lige tisse af til natten

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. august 2012

LykkeB

TeamRocket skriver:

Min mand er nede ved havnen og fiske med en kammerat, så jeg ligger her på sofaen og slapper af  Det er altså dejligt at være alene en gang imellem 

Anmeld

5. august 2012

Annemor...

MIn kæreste sidder i den anden ende af sofaen med hans computer og så ser vi OL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.