Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Han ligger inde vores seng og putter sammen med vores datter I mens ligger jeg på sofaen og plejer mine plukveer, som gør lidt ondt her til aften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min mand ser OL.
TeamRocket skriver: Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde. Hvad laver jeres mænd lige nu ?
Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde. Hvad laver jeres mænd lige nu ?
min skulle grene være igang med at tag havergryn i 1kg poser på hans arbjede, har lige snakket med ham, søndag pejler at være vores aften men ikke mere :/ - så savner ham ;'/
Sætter hegn op i haven
Her sidder han på nettet ligesom jeg også gør ligenu, hø hø OL kører i baggrunden.
Min mand er lige kommet hjem fra gratis koncert i Svendborg og har nu placeret sig foran tv'et for at spille xbox men det er helt okay, for han har brugt formiddag + middag på at gøre huset rent
Min mand sidder lige ved siden af og spiller ps3. Vi venter på der kommer 100 m løb for mænd, så jeg kan komme i seng bagefter. Jeg er så træt Drengene sover så dårligt i øjeblikket.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128