Hvad laver din mand lige nu ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Rosengreen

Han ligger inde vores seng og putter sammen med vores datter  I mens ligger jeg på sofaen og plejer mine plukveer, som gør lidt ondt her til aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

LR85

Min mand ser OL. 

Anmeld

5. august 2012

Schonert

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

min skulle grene være igang med at tag havergryn i 1kg poser på hans arbjede, har lige snakket med ham, søndag pejler at være vores aften men ikke mere :/ - så savner ham ;'/ 

Anmeld

5. august 2012

Stéphanie

TeamRocket skriver:

Jeg savner min mand der er på nattevagt. Ja øv for at blive ringet ind på sin fridag. Øv for tumpen der meldte sig syg med tømmermænd ? Og hurra for at jeg har en mand man altid kan regne med når det brænder på! Men ih hvor jeg savner ham her til aften øvøvøv, vi havde oven i købet fundet en serie frem vi skulle se, det må blive næste gang så. Dumme arbejde.

Hvad laver jeres mænd lige nu ?

Manden min ligger inde i sengen og har ondt af sig selv!!! Han har været på overlevelsestur her i weekenden, og kom hjem med en snotnæse og en meget øm krop, så han render ingen steder før arbejdet kalder i morgen meget tidlig

Anmeld

5. august 2012

MinNoah

Sætter hegn op i haven

Anmeld

5. august 2012

Kamilla-m

Min mand laver lektier

Anmeld

5. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Her sidder han på nettet ligesom jeg også gør ligenu, hø hø  OL kører i baggrunden.

Anmeld

5. august 2012

Victoriasmor88

Min mand er lige kommet hjem fra gratis koncert i Svendborg og har nu placeret sig foran tv'et for at spille xbox  men det er helt okay, for han har brugt formiddag + middag på at gøre huset rent 

Anmeld

5. august 2012

twinny

Min mand sidder lige ved siden af og spiller ps3.  Vi venter på der kommer 100 m løb for mænd, så jeg kan komme i seng bagefter. Jeg er så træt Drengene sover så dårligt i øjeblikket.

Anmeld

5. august 2012

Ploffer

Min mand har erobret fjernsynet for at spille playstation.... Rimelig kedeligt siger jeg bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.